Per a accedir a l'eina TACTICA-Portasignatures seguiu qualsevol dels mètodes descrits a continuació:
Directament des d'ENTREU: Obriu un navegador web. Introduïu aquesta url destí: Si voleu accedir-hi des de l'entorn de proves, doneu d'alta en favorits del vostre navegador l'accés al formulari de pujada a signatura (facilita l'accés posterior). Empleneu la finestra d'autenticació: seleccioneu usuari genèric de la Universitat i introduïu usuari i contrasenya de correu. Una vegada feta l'autenticació podreu accedir al formulari associat a aquest tràmit.
Des de Tramitem: Obriu un navegador web i introduïula url destí. Accedisu al tràmit GENFirma i seleccioneu Incorporar sol·licituds presencials.
En accedir, el sistema recupera a la primera pestanya les nostres dades personals i la unitat administrativa a la qual pertanyem.
En la segona pestanya és on posem la informació de qui ha de signar, i uns certs camps que poden servir per a organitzar els nostres enviaments i perquè la persona signant els tinga en compte. Els importants són la persona signant i el document per a signar:
- Persona signant: les persones que han de signar. Podem afegir-hi les que es necessiten (hi apareixeran totes les persones signants a les quals, com a gestors o gestores, podem passar documents a la signatura).
- Revisor/a: les persones que han de revisar/aprovar el document i preparar-lo (amb o sense posicionament de la signatura al llarg del document) perquè el/la signant el signe posteriorment. Podem afegir-hi les que es necessiten (hi apareixeran totes les persones signants a les quals, com a gestors o gestores, podem passar documents a la signatura). Hi podem afegir diverses persones signants o una persona visora prèvia i un/una signant prement els botons ‘afegir nova’ o ‘eliminar fila’.
- Número d'expedient: generalment intern.
- Descripció: ajuda per a localitzar fàcilment l'enviament per tal que la persona signant sàpia clarament el que es demana amb la seua signatura.
- Prioritat: permet indicar la importància de realitzar la signatura en un moment donat.
- Termini de temps per a la signatura: permet expressar a la persona signant un límit temporal aconsellable per a la signatura.
- Documents per a signar: podem pujar fitxers (només PDF o ZIPS) de dues formes: o un fitxer normal PDF es selecciona des del nostre disc o un fitxer ZIP que permet pujar a signatura DIVERSOS PDF’s alhora. (Quan passen al portasignatures es descomprimeixen i es convertiran en documentss individuals).
Si volem adjuntar documentació perquè la puga revisar la persona signant abans de signar, l'adjuntarem des de la pestanya Documents adjunts.
Per a acabar l'enviament, ens posicionem en la pestanya Acabar i premem Enviar. Com en qualsevol altre tràmit, es genera un justificant de recepció amb el contingut del formulari emplenat.