Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

La Unitat Web i Màrqueting aplica un innovador disseny al portal web de la 38 Universitat d'Estiu de Gandia

  • 22 de juny de 2021
Image de la noticia

La Unitat Web i Màrqueting, en coordinació amb UVGandia, ha desenvolupat un innovador disseny per al portal web de la 38 Universitat d'Estiu de Gandia (UEG), que facilita l'accés a la informació dels nombrosos cursos i activitats culturals programats entre el 12 i el 16 de juliol.

La gran quantitat de cursos, xerrades, i actuacions de música, dansa i teatre programats durant la 38ª Universitat d'Estiu de Gandia requeria un disseny web especial per a proporcionar un accés fàcil a tota la programació, tant per a les persones matriculades en alguns dels cursos, com per al públic, atés que gran part de les activitats s'ofereixen en obert. 
En total s'ofereixen entre els dies 12 i 16 de juliol vint-i-dos cursos, la informació completa dels quals s'hi pot trobar des de la pàgina d'inici del nou portal web, junt als enllaços per a les inscripcions, la presentació de l'edició actual, i la descàrrega del programa complet. 
L'innovador projecte de disseny i desenvolupament web ofereix mitjançant un asset un pràctic desplegable a la portada on cada curs o activitat conté la informació completa sobre el contingut de cada activitat formativa, dates, horaris, lloc, durada, modalitat, idioma, preus, públic al qual es dirigeix, equip coordinador, i programa complet. 
La innovadora versió digital de la UEG ja es va començar a implantar en l'edició de 2020, quan la crisi de la COVID19 va obligar a readaptar el format per la impossibilitat de programar activitats presencials, i va suposar un repte per a calibrar les possibilitats que la tecnologia digital posava sobre la taula per a una cita acadèmica i cultural que eixe any va registrar 1.300 persones inscrites i va ampliar els països d'origen de l'alumnat.
La Universitat d’Estiu torna ara a ser presencial amb les limitacions recomanades per la Covid-19, però no renuncia als avantatges que ofereix la digitalització. La directora d'UVGandia, Carme Melo, ja va declarar en la cloenda de l'edició de 2020 que la UEG ha de caminar cap a un model híbrid “que ens permeta traure màxima rendibilitat tant a la tecnologia com al contacte humà”.