Logo de la Universitat de València Logo Universitat de València Logo del portal

Crèdits del títol: 60

Crèdits obligatoris: 11

Crèdits optatius: 30

Treball fi de màster: 10

Pràctiques externes 9

Codi titulació: 2135

Cursos: 1

Tipus d'ensenyament: Presencial

Branca de coneixement: CIÈNCIES SOCIALS I JURÍDIQUES

Web específica del màster: www.uv.es/masterdeturismo

Places ofertes de nou ingrés: 40

Nombre mínim de crèdits de matrícula per estudiant: 36

Preu del crèdit per a estudiants estrangers No EEES no residents [curs 2025-26]: 70.68€

Preu del crèdit [curs 2025-26]:35.34€

Centre de gestió: Facultat d'Economia

Llengües utilitzades al llarg del procés formatiu: Castellà

Universitats participants: Universitat de València

Comissió de Coordinació Acadèmica María Walesska Schlesinger (Co-Directora)
Rosa Maria Yagüe Perales (Co-Directora)
Rubén Arnandis Agramunt
Amparo Cervera Taulet
Alicia Mas Tur
Fernando José Pons Verdú
Ignasi Duart Redón (PAS)

Interès acadèmic, científic o professional: El turisme contribueix en una part molt important al PIB i a la riquesa de molts països, és difusor de la diversitat cultural i consumidor d'espais naturals, rurals i urbans. Per tant, és molt important la formació d'un postgrau per als professionals que gestionaran el futur del sector turístic. El màster ofereix el conjunt de coneixements, tècniques i eines necessàries per establir i desenvolupar la política i l’estratègia per a la gestió turística, a fi de formar professionals que puguen exercir càrrecs de responsabilitat en la gestió de destinacions i/o que aprofundisquen en el desenvolupament d'un mètode que posicione el turisme a nivell d'una disciplina científica.

Programa de doctorat vinculat amb aquest màster: Economia Internacional i Turisme

Informació preinscripció Servei d'Estudiants

Informació acadèmica: postgraueconomia@uv.es