BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• hall biblioteca

30/07/20

La Biblioteca romandrà tancada el mes d'agost

La biblioteca romandrà tancada i sense préstec  el mes d’agost

Més informació i horari d'estiu de la resta de biblioteques, en aquest enllaç

• tesis

29/06/20

Consulta en sala materials exempts de préstec.

Al juliol, consulta en sala aquells materials bibliogràfics o documentals que no podem prestar: manuscrits, incunables, impresos del segle XVI al XIX, obres de referència, tesis doctorals i documents d'arxiu.
    La consulta es realitzarà sempre amb cita prèvia.
    Enllaç a tota la informació ací.

• XATUV logo

02/06/20

NOU SERVEI XATUV

Les Biblioteques de la UV amplien el seu servei de referència virtual amb XATUV, el servei de chat bot de la UV.
    Funciona les 24 hores.
    Si la resposta no és suficient pots contactar amb un agent en els horaris corresponents.
    Per a preguntes mes especifiques o relacionades amb el carnet o el préstec utilitza la Bibliotec@ respon.
    Accedeix a tota la informació aci

Accedeix a la Biblioteca de Ciències Respon

• Biblioteca de Ciències

28/05/20

Les Biblioteques de la Universitat de València reobrin alguns serveis

A partir del pròxim 9 de juny comença el préstec i la devolució de llibres amb cita prèvia y es reprén el servei de digitalització d'articles de revistes impreses amb finalitats d'investigació per al PDI, PAS i estudiants de postgrau.

Préstec i devolució de llibres i altres materials: es realitzara mitjançant un correu electrònic a l'adreça piciencias@uv.es, i la biblioteca els informarà del dia i l'hora de recollida o devolució. Tota la informació ací

Sol·licitud d'articule de revista impresa des d'aquest enllaç, i la biblioteca el farà arribar per correu electrònic.

Les biblioteques no oferiran de moment el servei de lectura i estudi en sala.

• JCR web

27/05/20

Nova edició (2019) del Journal Citation Report

S'ha llançat la nova edició del JCR, corresponent a 2019. L'eina de Clarivate Analytics ofereix una classificació de les revistes científiques basada en el Journal Impact Factor (JIF) i en les cites rebudes per les publicacions. Aquesta nova edició incorpora un total de 12.171 revistes (351 de nova inclusió), amb el seu contingut indexat en Web of Science.

Accedeix ací.

• imatge ods

18/05/20

Aquesta biblioteca dóna suport als ODS

El Servei de Biblioteques i Documentació e la UV, com a centre de difusió i suport a tota la comunitat universitària s'uneix al projecte de la UV "ODS: jo sí!". Es pretén la participació de tota la comunitat en l'elaboració de propostes sostenibles en la nostra universitat.