Logo de la Universitat de València Logo del portal

Últimes 10 novetats

• cartell ipadmini

23/02/18

Ajuda’ns a millorar les biblioteques de la UV

Des de dilluns 26 de febrer fins al 13 d’abril de 2018 s’obri el període per a omplir “l’enquesta d’opinió i satisfacció dels estudiants, del personal docent i investigador i del personal d’administració i serveis amb el Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València”. Rebràs un correu amb l’enllaç per a contestar l’enquesta. Per a nosaltres és molt important conèixer la teua opinió. Ajuda'ns a millorar contestant-la. Si ets estudiant, pots participar en el sorteig d’un iPad mini, si ets PAS o PDI pots participar en el sorteig de 10 blocs de notes Cross només contestant l’enquesta. Gràcies per la teua participació. Les bases del sorteig de l’iPad mini es publicaran en breu.

• Biblioteca Històrica

14/02/18

Descobrint tresors: manuscrits i incunables

L'exposició "Descobrint tresors: manuscrits i incunables”, es podrà visitar des del 13 de febrer fins al 15 d'abril a la Sala Duc de Calàbria de la Biblioteca Històrica.

[Llegir més]

• Parada Trobes

12/02/18

Parada de servei del catàleg Trobes

Hui dilluns 12 de Febrer a partir de les 21.30 hores i fins les 8.00 hores de demà dimarts 13, es duran a terme tasques de manteniment del sistema a causa de les quals es produirà una parada en el servei del catàleg Trobes. Lamentem les molèsties ocasionades.

• Mendely

06/02/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

L'SBD ha subscrit la versió institucional de Mendeley per als membres de la Universitat de València. Aquesta versió ofereix: biblioteca personal de fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup.

• Llibres

25/01/18

Ja es poden reservar els materials de préstec curt especial

A partir d’ara es poden reservar els materials codificats amb el tipus de préstec curt especial, que fins ara estàven exclosos de les reserves. Aquest canvi afecta especialment als documents audiovisuals del catàleg.

• ordinador

25/01/18

Parada de servei del catàleg Trobes

Des del proper divendres 26 de gener a partir de les 21.00 hores i fins les 8.00 hores del dissabte 27, es duran a terme tasques de manteniment del sistema a causa de les quals es produirà una parada en el servei del catàleg Trobes. Lamentem les molèsties ocasionades.

• Editorial MDPI

23/01/18

Participació de la Universitat en el programa de l'editorial MDPI per al finançament de la publicació en obert

La Universitat de València, mitjançant el Servei de Biblioteques i Documentació i el Servei d’Investigació, ha començat a participar en el programa institucional de l’editorial MDPI per tal de sufragar la publicació en obert dels investigadors de la institució. Amb aquest acord, els investigadors gaudiran d’un estalvi del 10% en les taxes APC a abonar per cada article (les taxes varien segons la qualitat i l’impacte de la revista). La reducció també s'aplica als llibres que es publiquen en MDPI Books.

• Biblioteca Joan Reglà

15/01/18

Biblioteques obertes el 22 de gener

El dilluns 22 de gener, festivitat de Sant Vicent, les biblioteques de Ciències Socials (campus Tarongers), Ciències (campus Burjassot) i d'Humanitats (campus Blasco Ibáñez) estaran obertes 24 hores. La Biblioteca de Ciències de la Salut (campus Blasco Ibáñez) obrirà de 9.00 a 21.00 h. La resta de biblioteques de la UV i la sala Thesaurus (edifici La Nau) romandran tancades.

• 10/01/18

Exposició del llegat de Antonio Lecha-Marzo en l'Institut López Piñero (Palau de Cerveró)

Antonio Lecha-Marzo (1888-1918) va ser un pioner en les recerques sobre policia científica a Espanya. Gràcies a la donació de la família, el seu llegat s'exposa per primera vegada en una mostra en l'Institut Interuniversitari López Piñero (Palau de Cerveró) amb la col·laboració de la Biblioteca Historicomèdica "Vicent Peset Llorca".

• 28/12/17

Nova exposició a Raconet "Del llibre a la gran pantalla: adaptacions cinematogràfiques"

Des de dimarts 19 de desembre i fins al mes de febrer, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats posarà a disposició del seus usuaris la mostra "Del llibre a la gran pantalla: adaptacions cinematogràfiques". S'exposarà una selecció d'unes 230 obres literàries i les seues adaptacions al cinema del fons de la Biblioteca.

Per a més novetats, utilitza el cercador