Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Ciècies Socials

20/12/18

Divendres 21 per la vesprada algunes biblioteques tancades

El divendres 21 de desembre, la Biblioteca Històrica i la sala d'estudi Thesaurus tancaran a les 16:00 hores i la biblioteca de Ciències Socials a les 19:00 hores per treballs de manteniment. Disculpe les molèsties.

• Biblioteca Socials

18/12/18

Horari de Nadal i obertura 24 hores

La Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez, la sala 15 tancarà durant les hores d'apertura extraordinària), la Biblioteca de Socials (Campus Tarongers, sols planta -1) i la Biblioteca de Ciències (Campus Burjassot) obriran 24 hores des del 27 de desembre fins a les 21.00 hores del 25 de gener. També podeu consultar a la web els horaris de Nadal.

• 14/12/18

Tancament Biblioteca Històrica i Seccions Centrals

Amb motiu de la cel·lebració d’un acte protocolari el pròxim dia 17 de desembre, el Centre Cultural La Nau, la Biblioteca Històrica i les Seccions Centrals romandràn tancats fins les 15:00 hores. Preguem disculpeu les molèsties.

• Formació

27/11/18

Tallers: Sexennis 2018

El Servei de Biblioteques i Documentació ofereix una sèrie de tallers destinats al PDI amb l’objectiu de conèixer les diferents bases de dades i plataformes en les quals trobar els indicis de qualitat exigits en la convocatòria de la CNEAI d’enguany.

• Facultad de Farmàica

26/11/18

Conferència de Richard M. Stallman

El guru Richard M. Stallman analitza l'ètica del software lliure en una conferència a la Sala Charles Darwin, Facultat de Farmàcia (Burjassot-Paterna), el pròxim dimarts 27 de novembre.

• Biblioteca Joan Reglà

16/11/18

Biblioteques tancades

Per motiu del temporal de plutge, les biblioteques romandràn tancades dissabte 17 de novembre. Disculpeu les molèsties.

• Biblioteca de Ciències Socials Greogri Maians

29/10/18

Desembre caps de setmana obertes

La biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" (sols planta - 1) i la Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" obriran els caps de setmana del 8-9, 15-16 i 22-23 de desembre.

• Biblioteca d'Educació

26/10/18

Biblioteques tancades en novembre

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades de l'1 al 4 de novembre amb motiu de la festivitat de Tots Sants i la celebració del dia del centre als tres campus de la Universitat. La biblioteca Històrica obrirà el divendres 2 de novembre i la sala Thesarurus estarà oberta en el horari habitual.

• Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà

24/10/18

Nova exposició Raconet: Viure la ciutat. València i els seus barris

A partir del 22 d'octubre i fins el mes de desembre tenim una nova exposició al Raconet de la Biblioteca d'Humanitats que porta el títol de "Viure la ciutat. València i els seus barris". Està organitzada en col·laboració amb la Cartoteca, on s'exposen mapes i fotos aèries de la ciutat.

• Biblioteca de Ciències

24/10/18

Climathon 2018 Burjassot

La Biblioteca de Ciéncies "Eduard Boscà" acull aquest divendres 26 d'octubre de 2018 una de les edicions de Climathon, una iniciativa global per a buscar solucions al canvi climàtic de forma col.laborativa. El desafiament a Burjassot serà "Com optimitzem la gestió de recursos híbrids?"

Per a més novetats, utilitza el cercador