Logo de la Universitat de València Logo del portal

Últimes 10 novetats

• Estudiants de la Universitat de València

26/03/19

Ajuda'ns a millorar les biblioteques de la UV

Des del 26 de marc fins al 12 de maig de 2019 s'obri el període per a omplir l'enquesta d'opinió i satisfacció dels estudiants, del personal docent i investigador i del personal d'administració i serveis amb el Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València. Rebràs un correu amb l'enllaç per a contestar l'enquesta. Per a nosaltres és molt important conéixer la teua opinió. Ajuda'ns a millorar contestant-la. Si ets estudiant, pots participar en el sorteig d'un iPad 9,7", si ets PAS o PDI pots participar en el sorteig de 10 blocs de notes Cross. Per participar en el sorteig rebràs altre correu amb les instruccions. Si tens qualsevol dubte o problema, pots escriu a autoavaluacio@uv.es

• Biblioteca ONUBIB

25/03/19

Exposició a la Biblioteca Depositària de les Nacions Unides (ONUBIB)

"El Refugi i els ODS" es podrà visitar a la Biblioteca Depositària de les Nacions Unides (ONUBIB) del 25 de març a l'1 d'abril. L'activitat s'ha realitzat en col·laboració amb el Comité Espanyol d'ACNUR-Comunitat Valenciana. Consta de deu panells, on se'ns indica com pot influir el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en la població refugiada i ens anima que posem aquests objectius en acció i contribuïm al canvi.

• Biblioteca d'Humanitats

22/03/19

Obres a la Biblioteca d'Humanitats

Durant unes setmanes, a causa d'obres a l'edifici, no es podrà accedir als llibres situats als dipòsits 1.1 (HU D1...) i 2.1 (HU D2...) de la Biblioteca d'Humanitats. Les persones que necessiten consultar aquests fons, podran sol·licitar una reserva en els punts d'informació de la biblioteca. Quan puguem accedir als dipòsits rebran un avís perquè recullen el llibre o llibres reservats. Si teniu cap dubte, contacteu amb nosaltres a través de "La Biblioteca Respon" Disculpeu les molèsties.

• Dones i Arqueologia

21/03/19

"Dones: Prehistòria i Antiguitat" a la Biblioteca d'Humanitats

Professores d'Arqueologia de la Universitat de València ha muntat un photocall per a visibilitzar les dones arqueòlogues tant de la institució acadèmica com del món. L’estand estarà situat, entre el 21 de març i el 17 d’abril, en la Biblioteca d’Humanitats, al Campus de Blasco Ibáñez. A més, un nou Raconet ocuparà el hall de la Biblioteca durant els mesos de març i abril, aquesta vegada anomenat "Dones: Prehistòria i Antiguitat", una aproximació a la figura femenina en aquestes èpoques, amb llibres tan interessants com "El legado de Hipatia : historia de las mujeres en la ciencia" o "The language of the goddess". Us convidem a consultar aquests fons i la bibliografia.

• ACREDITA’T: tallers presencials

13/03/19

ACREDITA’T: tallers presencials per al PDI de Dret, Economia i Ciències Socials

La Biblioteca de Ciències Socials ofereix tallers adreçats al PDI de les àrees de Dret, Economia i Ciències Socials. El taller ACREDITA’T té com a objectiu assesorar els investigadors en el procés d’acreditació mitjançant el programa d’acreditació nacional per a l’accés als cossos docents universitaris (ACADEMIA) i el programa d’avaluació del professorat per a la contractació (PEP). En la sessió, coneixerem en les bases de dades i plataformes en les quals trobar els indicis de qualitat exigits per ANECA.

• Biblioteca Humanitats

13/03/19

Horari Falles 2019

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades del 15 al 20 de març amb motiu de la celebració de les festes de Falles. La Sala Thesarus (edifici La Nau) tindrà l'horari habitual, excepte el 18 de març, que l'edifici romandrà tancat.

• Biblioteca Històrica

12/03/19

Horari especial 14 març a La Nau

El dia 14 de març la Biblioteca Històrica i la Sala Thesaurus romandran tancades des de les 19:00 h., per motiu dels actes que se celebraran a l'edifici del Centre Cultural La Nau. Disculpen les molèsties.

• Biblioteca de Ciències Socials Gregori Maians

12/03/19

Parada d'aplicacions informàtiques 12 de març

Hui dimarts 12 de març a les 15.30 h es produirà una parada d'aplicacions informàtiques a causa d'una avaria. No funcionarà el catàleg Trobes ni tampoc el préstec i la devolució en les biblioteques. S'estima que la durada de la intervenció serà de dues hores.

• Inauguració de l'exposició sobre llibrets de falla

28/02/19

Inauguració d'exposició "Cinc cèntims valia el llibret!"

L’exposició ‘Cinc cèntims valia el llibret!: tresors fallers de la Biblioteca Històrica de la Universitat de València’ s’ha inaugurat amb la presencia de la rectora de la Universitat, Mª Vicenta Mestre, el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Pere Fuset, i la Fallera Major de València, Marina Civera.

[Llegir més]

• Globus terraqüi

26/02/19

La CRUE aprova el compromís de les universitats espanyoles per a implantar l’Open Science

Les universitats espanyoles han acordat el passat 19 de febrer de 2019 el seu compromís amb l’Open Science, una nova forma d’aproximació col·laborativa, transparent i accessible a la investigació, que implica un canvi estructural en la manera de concebre tant la investigació com la difusió dels seus resultats. L’Assemblea General de CRUE Universidades Españolas va aprovar un document que conté deu accions concretes per a impulsar la Ciència Oberta, en la mateixa línia que han seguit altres institucions i associacions europees afins.

Per a més novetats, utilitza el cercador