Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Joan Reglà

16/11/18

Biblioteques tancades

Per motiu del temporal de plutge, les biblioteques romandràn tancades dissabte 17 de novembre. Disculpeu les molèsties.

• Biblioteca de Ciències Socials Greogri Maians

29/10/18

Desembre caps de setmana obertes

La biblioteca de Ciències Socials "Gregori Maians" (sols planta - 1) i la Biblioteca d'Humanitats "Joan Reglà" obriran els caps de setmana del 8-9, 15-16 i 22-23 de desembre.

• Biblioteca d'Educació

26/10/18

Biblioteques tancades en novembre

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades de l'1 al 4 de novembre amb motiu de la festivitat de Tots Sants i la celebració del dia del centre als tres campus de la Universitat. La biblioteca Històrica obrirà el divendres 2 de novembre i la sala Thesarurus estarà oberta en el horari habitual.

• Biblioteca d'Humanitats Joan Reglà

Nova exposició Raconet: Viure la ciutat. València i els seus barris

A partir del 22 d'octubre i fins el mes de desembre tenim una nova exposició al Raconet de la Biblioteca d'Humanitats que porta el títol de "Viure la ciutat. València i els seus barris". Està organitzada en col·laboració amb la Cartoteca, on s'exposen mapes i fotos aèries de la ciutat.

• Biblioteca de Ciències

Climathon 2018 Burjassot

La Biblioteca de Ciéncies "Eduard Boscà" acull aquest divendres 26 d'octubre de 2018 una de les edicions de Climathon, una iniciativa global per a buscar solucions al canvi climàtic de forma col.laborativa. El desafiament a Burjassot serà "Com optimitzem la gestió de recursos híbrids?"

• MDPI i open acces

24/10/18

MDPI i el futur de l’Accés Obert: xarrada informativa

Amb motiu de la Setmana Internacional de l’Accés Obert, l’editorial MDPI ofereix una xarrada sobre la situació actual i futura d’aquest moviment, les últimes tendències en el món editorial (Post-Publication Peer-review & Open Annotation), el procés editorial i els diferents serveis que ofereix MDPI als investigadors. Serà el dijous 25 d’octubre a les 12.00 hores en la Sala Ignasi Villalonga Villalba (primera planta) de la Facultat d’Economia. Campus dels Tarongers Entrada lliure

• Repositori RODERIC

03/10/18

El repositori institucional RODERIC compleix 10 anys

Complim una dècada. El 30 de setembre de 2008 el Consell de Govern de la Universitat signava l'acord pel qual se sumava a la Declaració de Berlín sobre Accés Obert i en conseqüència creava el repositori institucional RODERIC. RODERIC ha crescut fins a posicionar-se entre els deu repositoris amb més continguts entre les universitats espanyoles, segons dades de REBIUN. Si ens fixem exclusivament en continguts de recerca, que constitueixen l'objecte de ser d'un repositori institucional, RODERIC se situa en quart lloc, sent l'únic dels quatre que ofereix continguts exclusivament a text complet i 100% d'accés obert. L'altra àrea en què RODERIC s'ha convertit en referent és en la difusió del patrimoni bibliogràfic digitalitzat a través de Somni. Somni ofereix serveis als investigadors que són innovadors i únics entre les col·leccions digitalitzades d'universitats espanyoles. Per exemple, s'ofereixen imatges d'alta resolució per a tots els materials (des dels impresos textuals als materials cartogràfics), descripció multinivell de les obres (estructura física, lògica i descripció d'elements individuals com a miniatures), distribució de dades en obert usant METS, ús de dades enllaçades per a enriquir les obres, distribució d'imatges en WikiMedia Commons i més coses en preparació ..

• Sala de formació

25/09/18

Matricula't en els cursos APRÈNCI2 i APRÈNTFG 2018

Pots matricular-te fins al 25 d'octubre en els cursos en línia organitzats pel Servei de Biblioteques i el Servei d’Informàtica: Aprèn a fer els teus treballs de classe (APRÈNCI2) (29 d'octubre - 3 de desembre) i Aprèn a fer el TFG (APRÈNTFG) (29 d’octubre - 9 de desembre).

• Segell FECYT

24/09/18

VI convocatòria d'avaluació de la qualitat editorial i científica de les revistes científiques espanyoles

S’han publicat les bases i la guia d’avaluació de la VI convocatòria d’avaluació (Segell FECYT) amb el procediment i terminis establits i consolidats. Les principals novetats són les següents: 1. Adopció de la classificació temàtica dels 11 camps de la CNEAI. 2. Procés únic en el qual s’avaluarà la fase de qualitat editorial i científica per a les revistes que es presenten a la VIª convocatòria. 3. Les revistes amb segell FECYT que hagen de renovar la seua vigència i superen el llindar establit per a la visibilitat i impacte, se’ls renovarà automàticament. Anualment es tornarà a calcular aquest llindar amb la finalitat de tenir un llistat actualitzat en el qual les revistes que ho superen mantindran la vigència de la certificació. 4. La nova convocatòria comptarà amb la incorporació de nous indicadors en la fase de qualitat editorial i científica de recomanat compliment El termini per a la formalització de les noves sol·licituds serà des del 10 de setembre de 2018 fins al 10 d’octubre de 2018 a les 13.00 hores.

• Campus Burjassot

23/09/18

Dissabtes i festius d'octubre tancat

Les biblioteques de la Universitat de València romandran tancades els dies 6, 9, 12 i 13 d'octubre.

Per a més novetats, utilitza el cercador