BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

Aquest any demanes un sexenni? La biblioteca t’ajuda

• 7 de novembre de 2022

Les biblioteques de la Universitat de València ofereixen el servei Suport + Indicis per a sexennis  per tal  d'ajudar-vos amb la sol·licitud del sexenni d'investigació. L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València proporcionant-li un informe elaborat per la Biblioteca amb dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues publicacions científiques (mètriques i cites).

El servei està dirigit a tot el PDI de la Universitat de València, independentment del camp CNEAI pel qual es presenta. Per tal de conéixer les figures de PDI que poden sol·licitar l’avaluació de la seua activitat investigadora, es pot consultar la pàgina de Recursos Humans PDI.

Si estàs interessat, encara tens temps fins al 16 de desembre de 2022.

Consulta les condiciones del servei Suport + Indicis i sol·licita el teu informe.