Logo de la Universitat de València Logo del portal

Biblioteques obertes el 22 de gener

• 21 de gener de 2019
Alumnes en la biblioteca

El dia 22 de gener les biblioteques de Ciències Socials (planta -1), Humanitats i Ciències estaran obertes 24 hores.

La biblioteca de Ciències de la Salut obrirà de 9.00 a 21.00, la biblioteca d’ Ontinyent de 9.00 a 23.00 i l la Sala Thesaurus (edifici la Nau) de 9.15 a 13.45 hores. Amb motiu de la celebració de la festa de Sant Vicent, no hi haurà servei de préstec i devolució als taulells. Si la biblioteca on estudies te bústia de devolució, pot deixar-hi els llibres.