BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

Matrícula oberta curs AprènTFG 2022-2023

• 27 de juliol de 2022
Aprèn

El Servei de Biblioteques i Documentació organitza, des de l'any 2015, dos cursos en línia dirigits a estudiants de grau de la Universitat de València. El curs AprènCD està dirigit a estudiants de primer i segon curs de grau. Amb el curs aprendràs a conéixer i utilitzar les aplicacions informàtiques, buscar i navegar amb eficàcia en els recursos electrònics i accedir a la informació de manera ràpida però també ètica i legal. El curs AprènTGF està dirigit als estudiants de tercer i quart curs de grau. Amb aquest curs avaluaràs  la  informació  i  les  seues  fonts  de  manera  crítica i utilitzaràs  la  informació  de  manera  eficient  per  a  complir  un  propòsit  específic: el teu Treball de Fi de Grau.

Els cursos, organitzats en col·laboració amb el Servei de Cultura Universitària, es desenvoluparan al llarg del curs 2022-2023. En el primer trimestre de 2023 es duran a terme els cursos AprènCD i AprènTFG. I durant els mesos d'octubre i novembre de 2022 realitzarem una edició de l’AprènTFG.

Són cursos totalment en línia que et proporcionaran 1.5 crèdits ETCS. La matrícula del curs AprènTFG que es durà a terme del 18 d’octubre al 28 de novembre de 2022 ja està oberta.

Tota la informació dels cursos i la matrícula està disponible en la Guia dels cursos Aprèn.