BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

Publicacions de la Universitat de València obri els seus llibres al Repositori Institucional RODERIC

• 27 d’octubre de 2022
RODERIC

El Servei de Publicacions de la Universitat de València, a través del seu segell editorial Publicacions de la Universitat de València (PUV), està compromés amb la difusió en Accés Obert de les seues publicacions, amb la finalitat de visibilitzar la producció científica i intel·lectual de la Universitat de València. A través del seu repositori institucional, RODERIC, PUV fa accessible els seus llibres a la comunitat universitària i a la resta del món.

En RODERIC compta amb una col·lecció pròpia anomenada PUV - Publicacions Universitat de València, en la qual es depositen monografies acadèmiques publicades per PUV, tant novetats com procedents del seu fons editorial. En accés obert es publica qualsevol obra monogràfica sempre que complisca amb les mateixes exigències de qualitat acadèmica i científica que les obres impreses.

A data de 30 de setembre, PUV ja disposa en RODERIC de més de 100 títols oferits en accés obert. A més, ha arribat a acords per a publicar en format digital en accés obert tant les novetats com el fons antic de les col·leccions «Desenvolupament Territorial», «Estudis i Documents de Desenvolupament Local», «Fonts Històriques Valencianes», «Annexos de Quaderns de Filologia» o «Iulma. Monographs». En aquest sentit, l'objectiu de PUV per a l'any vinent és negociar aquest mateix acord amb altres col·leccions pròpies i coeditades amb departaments de la UV per a oferir els seus títols mitjançant aquest sistema.

Entre les novetats de 2022, cabe destacar 3 monografías que han recibido más de 100 visitas:

Enllaços d’interés:

Pàgina d’accés obert de PUV