Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, les usuàries i els usuaris de la biblioteca podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte dels serveis que ofereix l'SBD.
  • Formular suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis oferts no resulten satisfactoris.
  • Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc., que se’ls plantegen en relació amb els serveis que presta l'SBD.
  • Participar en els òrgans de representació del Servei de Biblioteques i Documentació.

Les vies de comunicació amb aquesta finalitat són:

Vies de comunicació obertes:
Atenció telefònica 96 398 31 40
Atenció postal C/ Universitat, 2 - 46003 VALÈNCIA
Adreça electrònica biblioteca@uv.es
Atenció personal Als taulells de les biblioteques i a les oficines de les seccions centrals
Atenció virtual La biblioteca respon
Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions Accés
Enquestes Accés

Compromisos associats

1. Contestació a queixes i suggeriments abans de 30 dies naturals.
  2. Contestació a suggeriments: Ens comprometem a informar les persones que formulen suggeriments dels efectes que aquests puguen tenir en la millora de la prestació dels serveis que oferim.