Per tal de col·laborar en la millora de la prestació del servei, les usuàries i els usuaris de la biblioteca podran:
• Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
• Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
• Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
• Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les vies de comunicació amb aquesta finalitat són:
Vies de comunicació obertes: | |
---|---|
Atenció telefònica | 96 398 31 40 |
Atenció postal | C/ Universitat, 2 - 46003 VALÈNCIA |
Fax | 96 386 48 33 |
Adreça electrònica | biblioteca@uv.es |
Atenció personal | Horaris disponibles a la web de l’SBD |
Atenció virtual | La biblioteca respon |
Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions | Accés |
Enquestes | Accés |
Xarxes socials | Accés |
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.