- CE1: Coneixement de l'anatomia dels òrgans del parla, audició i veu.
- CE2: Coneixement de la fisiologia dels òrgans del parla, audició i veu.
- CE3: Realitzar interconsultes i derivacions a altres professionals de la salut i l'educació.
- CE4: Coneixement del desenvolupament normal del llenguatge.
- CE5: L'alumne/a coneixerà els diferents trastorns neuropsicològics, les tècniques per al seu diagnòstic i les seues etiologies principals.
- CE6: L'alumne/a podrà realitzar una valoració neuropsicològica abreujada a una persona voluntària real.
- CE7: L'alumne/a estarà capacitat/ada per a emetre un informe neuropsicològic d'un cas clínic real.
- CE8: L'alumne/a coneixerà la mecànica de passar proves neuropsicològiques.
- CE9: Conèixer els processos psicolingüístics i altres processos psicològics bàsics que donen suport a les tècniques d'intervenció logopèdica.
- CE10: Conèixer la professió i l'estatus legal del logopeda.
- CE11: Conèixer les diferents etapes evolutives de l'ésser humà.
- CE12: Conèixer el desenvolupament del llenguatge i la comunicació.
- CE13: Adaptar la seua actuació a les diferents etapes evolutives de l'ésser humà, incloent-hi la perspectiva de gènere.
- CE14: Comprendre l'organització dels serveis de logopèdia en l'àmbit educatiu.
- CE15: Certificar les constatacions que realitze en l'exercici de la professió, respecte al diagnòstic, pronòstic i tractament logopèdic en l'àmbit educatiu.
- CE16: Organitzar, supervisar, dirigir i integrar activitats relacionades amb l'exercici professional en l'àrea d'educació.
- CE17: Redactar informes de seguiment i finalització de tractaments en l'àmbit educatiu.
- CE18: Participar en l'elaboració, execució i avaluació de programes col·lectius d'educació.
- CE19: Capacitat per a treballar en l'entorn escolar formant part de l'equip docent.
- CE20: Avaluar i dissenyar estratègies per a la millora de les capacitats comunicatives en entorns educatius formals.
- CE21: Conèixer els fonaments lingüístics de la intervenció logopèdica i diferenciar les unitats pròpies dels nivells gramaticals i pragmàtics.
- CE22: Identificar els diferents components del llenguatge i les relacions lingüístiques que pot afectar un dèficit.
- CE23: Conèixer els diferents nivells de descripció de l'estructura de les llengües catalana i espanyola.
- CE24: Conèixer els principis del mètode científic i les característiques dels diferents mètodes utilitzats en logopèdia i les seues tècniques d'anàlisis.
- CE25: Conèixer els diferents dissenys d'investigació, els procediments de formulació i contrast d'hipòtesis i la interpretació dels resultats.
- CE26: Ser capaç d'aplicar el coneixement metodològic per resoldre els problemes plantejats en la pràctica professional.
- CE27: Ser capaç de recollir, analitzar i interpretar dades mitjançant programes estadístics i altres tecnologies de la informació.
- CE28: Avaluar la pròpia intervenció professional per optimitzar-la.
- CE29: Conèixer els diferents mètodes d'exploració de l'audició.
- CE30: Conèixer els mètodes d'exploració de l'aparell vestibular.
- CE31: Conèixer el concepte de screening auditiu i la seua aplicació.
- CE32: Conèixer el funcionament de la pròtesi auditiva i de l'implant coclear.
- CE33: Avaluar, diagnosticar, pronosticar, rehabilitar i prevenir els trastorns de la comunicació associats a disfuncions cognitives.
- CE34: Coneixement de la semiologia laberíntica: la hipoacúsia i els símptomes que l'acompanyen en la patologia otològica.
- CE35: Conèixer dels tipus d'hipoacúsia i les formes de classificar-les.
- CE36: Conèixer les patologies otològiques que poden provocar hipoacúsia.
- CE37: Conèixer el diagnòstic i el tractament de les patologies que afecten l'audició i en particular de les pròtesis auditives i dels implants coclears.
- CE38: Conèixer la neurologia i neuropsicologia del llenguatge, la parla, l'audició i la veu.
- CE39: Autonomia i responsabilitat en la presa de decisions.
- CE40: Conèixer els trastorns del desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.
- CE41: Conèixer la terminologia i la descripció dels trastorns de la parla.
- CE42: Conèixer l'etiologia i la classificació dels trastorns de la parla.
- CE43: Reconèixer i discriminar entre la varietat de trastorns de l'articulació.
- CE44: Reconèixer i discriminar entre la varietat de trastorns de la fluïdesa.
- CE45: Conèixer els trastorns de la lectoescriptura.
- CE46: L'alumne/a coneixerà els diferents trastorns neurodegeneratius vinculats a la intervenció logopèdica.
- CE47: L'alumne/a podrà realitzar una valoració neuropsicològica sobre un pacient amb trastorn neurodegeneratiu.
- CE48: L'alumne/a estarà capacitat/a per a emetre un informe neuropsicològic d'un cas clínic real de pacient amb trastorn neurodegeneratiu.
- CE49: Aplicar els tractaments logopèdics amb els mètodes, tècniques i recursos més eficaços i adequats en la intervenció primerenca.
- CE50: Dissenyar, implantar i avaluar accions de prevenció dels trastorns de la veu.
- CE51: Aplicar els tractaments logopèdics amb els mètodes, tècniques i recursos més eficaços adequats a la patologia vocal que presenta cada pacient.
- CE52: Adaptar la seua actuació a les diferents etapes evolutives de l'ésser humà en la patologia de la veu.
- CE53: Conèixer les tècniques i instruments d'avaluació i diagnòstic en trastorns de la veu.
- CE54: Conèixer les tècniques i instruments d'avaluació i diagnòstic en patologia de l'audició.
- CE55: Conèixer els principis, funcions i procediments de la intervenció logopèdica en patologia de l'audició.
- CE56: Explorar, avaluar i diagnosticar, si és el cas, els trastorns de la comunicació i el llenguatge derivats de la patologia auditiva i establir un pronòstic d'evolució.
- CE57: Aplicar els tractaments logopèdics amb els mètodes, tècniques i recursos més eficaços i adequats en funció de la patologia auditiva.
- CE58: Conèixer els principis, funcions i procediments de la intervenció logopèdica en els trastorns del desenvolupament.
- CE59: Seleccionar sistemes alternatius i augmentatius de comunicació adaptats a les necessitats d'infants amb trastorns en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.
- CE60: Conèixer la intervenció logopèdica en els trastorns fonètics i fonològics; els trastorns de la fluïdesa de la parla; les disàrtries; i les disglòssies.
- CE61: Saber realitzar la intervenció logopèdica en els diferents trastorns de parla.
- CE62: Conèixer les tècniques i instruments d'avaluació i diagnòstic de trastorns de la lectoescriptura.
- CE63: Conèixer els principis, funcions i procediments de la intervenció en trastorns de la lectoescriptura.
- CE64: Dissenyar, implementar i avaluar accions de prevenció dels trastorns de la lectoescriptura.
- CE65: Explorar, avaluar i diagnosticar els trastorns de la lectoescriptura i establir un pronòstic d'evolució.
- CE66: Aplicar els tractaments logopèdics amb els mètodes, tècniques i recursos més eficaços i adequats en els trastorns d'etiologia central.
- CE67: Conèixer els processos psicolingüístics i altres processos psicològics bàsics que donen suport a les tècniques d'intervenció logopèdica en els trastorns d'etiologia central.
- CE68: L'alumne/a coneixerà les diferents tècniques d'intervenció en trastorns neurodegeneratius vinculats a la logopèdia
- CE69: L'alumne/a podrà programar una intervenció en un cas clínic neurodegeneratiu.
- CE70: L'alumne/a coneixerà les diferents tècniques d'intervenció en dany cerebral sobrevingut.
- CE71: L'alumne/a podrà programar una intervenció en un cas clínic de dany cerebral sobrevingut.
- CE72: Facilitar l'aprenentatge de sistemes alternatius i augmentatius de comunicació. així com el disseny i l'ús de pròtesis i ajudes tècniques necessàries.
- CE73: Coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
- CE74: Consolidar els fonaments lingüístics de la intervenció logopèdica, i diferenciar les unitats pròpies dels nivells gramaticals i pragmàtics en espanyol i català
- CE75: Integrar l'anàlisi dels diferents nivells lingüístics a partir d'una única mostra de dades lingüístiques deficitàries.
- CE76: Realitzar la transcripció de converses en espanyol i català.
- CE77: Familiaritzar-se amb el mètode etnogràfic d'investigació i amb dades validesa ecològica.
- CE78: Distingir construccions correctes i desviades de l'espanyol i el català en els diferents nivells de descripció lingüística, així com el seu reflex en tests i protocols.
- CE79: Identificar correspondències entre les activitats proposades en tests i protocols i les categories verbals que pretenen avaluar o rehabilitar.
- CE80: Aprendre a establir correspondències clares entre procediments d'avaluació i intervenció, i les categories o unitats lingüístiques concretes en què incideixen.
- CE81: Conèixer la professió i l'estatus legal del logopeda.
- CE82: Preocupació per garantir la qualitat de l'actuació professional.
- CE83: Treballar en els entorns escolar, assistencial i sanitari formant part de l'equip professional o assessorar en l'elaboració, execució de polítiques d'atenció i educació amb persones amb deficiència auditiva.
- CE84: Ser capaços de dur a terme la rehabilitació del trastorn de la parla i del llenguatge en diferents pacients.
- CE85: Ser capaços de determinar les característiques de la valoració funcional i integral del comportament vocal.
- CE86: Tenir capacitat per a ensenyar al pacient l'aplicació d'un programa fisioteràpic determinat en patologies relacionades amb alteracions de la parla i deglució, fonamentalment.
- CE87: Ser competents en la valoració de les alteracions orofacials, de gran importància en la pràctica logopèdica.
- CE88: Conèixer els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'educació primària i secundària obligatòria
- CE89: Conèixer l'organització dels centres d'educació primària i secundària obligatòria i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament.
- CE90: Adaptar la seua actuació a les etapes evolutives corresponents a l'educació primària i secundària
- CE91: Conèixer els fonaments educatius i de l'aprenentatge que donen suport a les tècniques d'intervenció logopèdica
- CE92: Comunicar-se correctament en les llengües pròpies de la comunitat autònoma on exercisca
- CE93: Conèixer els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'educació infantil
- CE94: Conèixer l'organització de les escoles d'educació infantil i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament.
- CE95: Conèixer l'evolució del llenguatge en la primera infància, saber identificar possibles disfuncions i vetlar per la seua correcta evolució.
- CE96: Participar en l'elaboració, execució i avaluació de programes col·lectius d'intervenció lingüística en l'educació infantil
- CE97: Adaptar la seua actuació a l'etapa infantil
- CE98: Millorar les habilitats comunicatives en els infants
- CE99: Aplicar els tractaments logopèdics amb els mètodes, tècniques i recursos més eficaços i adequats en funció de la patologia orofacial