Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Estudiants de la Universitat de València

Es lliuren els premis Olga Quiñones als treballs final de Grau, de Màster i tesis doctorals que impulsen la igualtat

El proper dijous 31 de maig a partir de les 18 hores en el Paranimf de la Universitat de València tindrà lloc l’acte de lliurament de la quarta edició del Premi A.Olga Quiñones Fernández, als millors treballs finals de màster, final de grau i tesis doctorals en estudis de dones i per la igualtat de gènere. El premi porta el nom de A. Olga Quiñones Fernández, la primera directora de la Unitat d’Igualtat de la Universitat i una dona lligada a aquesta institució i a la lluita per la igualtat de gènere.

Lista de enlaces:

Fecha de actualización: 25 de mayo de 2018.