GIUV2013-127
En la societat de la informació, el coneixement aplicat, derivat de la investigació empírica, és un instrument de desenvolupament social. A més, la comunicació ocupa una posició central pel que fa a l'estructura i al funcionament de la societat, entenent les noves tecnologies de la informació i de la comunicació no sols com una eina de primera necessitat, sinó també com una manera d'apreciar i percebre el món globalitzat, a part de constituir una de les millors eines d'intervenció sociocultural. Moltes de les noves indústries i de les institucions (públiques o privades) han de comptar amb especialistes en aquest camp, tant com investigadors com professionals ben qualificats per a afrontar alguns dels reptes actuals en les matèries de cultura, comunicació, societat i política, des de la creació a la gestió. La pretensió de InterCom és aprofundir en el coneixement d'aquestes àrees, fonamentalment en els territoris del discurs audiovisual (cinema, televisió, cultura popular, còmic, internet, fotografia, etc.).
- Conocer los principios basicos de la comunicacion intercultural y la conformacion de la vision del mundo a traves del lenguaje y la cultura
- Reconocer y reflexionar en torno a las politicas comunicativas de los distintos sistemas mediaticos de la sociedad de la informacion
- Analizar el impacto de las nuevas tecnologias en la organizacion social y politica y en todos los ambitos, desde el administrativo y burocratico, hasta
- Estudiar los lenguajes mediaticos utilizados en el flujo comunicativo de la sociedad de la informacion
- Còmic.Anàlisi del còmic i la narració gràfica.
- Fotografia.Anàlisi tècnica-teoricopràctica de la fotografia.
- Música popular.Anàlisi del discurs de la música popular.
- Cinema clàssic.Anàlisi de les maneres de representació del cinema clàssic.
- Cinema contemporani.Anàlisi de les maneres de representació del cinema contemporani.
- Cinema espanyol.Anàlisi de les maneres de representació del cinema espanyol.
- Sèries televisives.Anàlisi del discurs televisiu.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
GIULIANA COLAIZZI | Director-a | Universitat de València | Catedràtic D Universitat |
Equip d'investigació | |||
JUAN MIGUEL COMPANY RAMON | Membre | Universitat de València - Estudi General | professor-a honorari-a UVEG |
MANUEL DE LA FUENTE SOLER | Membre | Universitat de València | Titular d'Universitat |
ANTONIO MENDEZ RUBIO | Membre | Universitat de València | Titular d'Universitat |
SILVIA GUILLAMON CARRASCO | Membre | Universitat de València | Titular d'Universitat |
AOUATEF EL KETITI YAHMEDI | Membre | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
JORGE BELMONTE AROCHA | Col·laborador-a | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
LUIS ENRIQUE VERES CORTES | Col·laborador-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
ELVIRA CALATAYUD ESTEVAN | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
MARIA ALMUDENA IGLESIAS NAPOLEON | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
- Servicios de representación de medios de comunicación.
- Regulación de las actividades sanitarias, educativas y culturales y otros servicios sociales, excepto Seguridad Social.
- Institut Universitari d'Estudis de les Dones (IUED)
- còmic, narrativa gràfica, relat
- fotografia, imatge
- música, societat, espectacle, rock, jazz
- cinema, relat, discurs, representació
- cinema, relat, discurs, representació, memòria
- televisió, serialitat, relat