GIUV2018-437
Tant l'auge de la competència entre empreses a causa de la globalització dels mercats, com la major informació de què disposa el consumidor hui dia gràcies a l'auge de les noves tecnologies, comporten la necessitat apostar per dotar de valor afegit a l'oferta comercial. Ara bé, si aquest valor afegit no es diferencia amb una marca ben posicionada, la seua potència quedar afeblida, sent el resultat final la derrota. El que no es coneix, no existeix; i el que no existeix, no es consumeix. UNA ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÉS: El grup d'investigació s'ha nodrit de fons obtinguts en concurs públic (Conselleria d'Empresa, Universitat i Ciència de la Generalitat Valenciana i Ministeri d'Economia i Competitivitat.), investigant com afegir valor i construir marca utilitzant eines com ara les noves tecnologies, l'embalatge/envase del producte o la figura del venedor/comercial. El grup pública tots els anys en revistes científiques d'impacte i assisteix amb regularitat a congressos nacionals i internacionals per a compartir les seues troballes. Aglutina X sexennis d'investigació en total. Així mateix, s'han dirigit diverses tesis doctorals en aquest camp, aprofundint en aspectes com ara: la...Tant l'auge de la competència entre empreses a causa de la globalització dels mercats, com la major informació de què disposa el consumidor hui dia gràcies a l'auge de les noves tecnologies, comporten la necessitat apostar per dotar de valor afegit a l'oferta comercial. Ara bé, si aquest valor afegit no es diferencia amb una marca ben posicionada, la seua potència quedar afeblida, sent el resultat final la derrota. El que no es coneix, no existeix; i el que no existeix, no es consumeix. UNA ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÉS: El grup d'investigació s'ha nodrit de fons obtinguts en concurs públic (Conselleria d'Empresa, Universitat i Ciència de la Generalitat Valenciana i Ministeri d'Economia i Competitivitat.), investigant com afegir valor i construir marca utilitzant eines com ara les noves tecnologies, l'embalatge/envase del producte o la figura del venedor/comercial. El grup pública tots els anys en revistes científiques d'impacte i assisteix amb regularitat a congressos nacionals i internacionals per a compartir les seues troballes. Aglutina X sexennis d'investigació en total. Així mateix, s'han dirigit diverses tesis doctorals en aquest camp, aprofundint en aspectes com ara: la transferència de marca des d'un esdeveniment patrocinat a la marca patrocinadora; la construcció de capital de marca en institucions d'educació superior públiques i privades; i el desenvolupament de mega esdeveniments sostenibles com a estratègia màrqueting potenciar la marca-ciutat. Igualment s'ha treballat amb empreses subscrivint periòdicament convenis de col·laboració per a investigar en aspectes com ara l'elecció del millor posicionament de marca per a una cadena de distribució d'alimentació, o l'estudi de la viabilitat d'una marca paraigua en la indústria de la moda valenciana.
[Llegir més][Ocultar]
[Llegir més][Ocultar]
- Contribuir a crear valor añadido a traves de la marca y el posicionamiento del producto/empresa
- Posicionamient de marca.Anàlisi de la competència, segmentació del mercat, disseny d'estratègia de posicionament, creació de mapes perceptius de competidors sobre la base del seu posicionament, disseny de marca sobre la base d'identitat visual (forma) i missatge (contingut).
- Envase i marca.Anàlisi de posicionament en punt de venda de productes tangibles a través de l'envàs per a estimular consum. Elements clau en un envàs: elements visuals i informatius (color, forma, etiqueta, imatges etc.).
- Extensions i transferencia de marca.Anàlisi d'estratègies d'extensió una marca consolidada, creació de marques paraigües entre diversos competidors, transferència de valor i imatge de marca a través de diverses eines de comunicació. Registre de marca i altres aspectes legals.
- Força de vendes i marca.Anàlisi del paper dels recursos humans en el posicionament de marca.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
NATALIA MELANIA VILA LOPEZ | Director-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
MARIA ASUNCION HERNANDEZ FERNANDEZ | Membre | Universitat de València | Titular d'Universitat |
PEDRO CANALES RONDA | Membre | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
ELISABET MORA PEREZ | Membre | Universitat de València | Ajudant Doctor/a |
JOAQUIN ALDAS MANZANO | Col·laborador-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
INES KUSTER BOLUDA | Col·laborador-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
CRISTINA ARAGONES JERICO | Col·laborador-a | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
MARIA ISABEL LLUCH DIAGO | Col·laborador-a | Universitat de València | Personal Investigador |
- Otras actividades de consultoría de gestión empresarial.
- Comercialització i Investigació de Mercats
- competencia; posicionamiento; marca, mapa perceptual.
- Sectores de alimentación y cosmética que necesitan estimular el consumo a través de sus envases; sector textil.
- Asociaciones sectoriales; servicios turísticos, sector lujo, sector perfumería y cosmética.
- Vendedor, motivacion, remuneración, formación