GIUV2022-529
El grup es dedica a la recerca en l'àmbit del "Business Intelligence". Ha realitzat diversos projectes de recerca en el marc d'un conveni i contracte amb institucions com la Conselleria d'Economia Sostenible o la consultora "Improven". La prioritat del grup és realitzar estudis de mercat, vigilància competitiva i prospectiva d'empreses, associacions empresarials i institucions de suport a l'activitat empresarial, especialment en el territori de la Comunitat Valenciana. Les activitats del grup també inclouen l'estudi de la viabilitat econòmica i comercial de nous projectes empresarials amb continguts innovadors. Per a això s'utilitzaran programes d'autodesenvolupament i metodologies basades en l'enfocament ¿Lean start-up¿. El grup també té la intenció d'oferir activitats de formació i assessorament a entitats de representació empresarial com les associacions empresarials en l'elaboració de Plans Estratègics i de Competitivitat. També espera participar com a soci en projectes relacionats amb "Business Intelligence" que es presenten a convocatòries i programes de suport públic.
- Desarrollo de novedosas metodologias para mejorar la efectividad de la Business Intelligence en el ambito empresarial
- Business Intelligence per a empreses consolidades.Les empreses consolidades necessiten implantar serveis avançats de "Business Intelligence" (intel·ligència competitiva) per adaptar-se amb èxit als canvis de l'entorn i del mercat. Aquesta línia desenvoluparà metodologies, indicadors i estudis dirigits a aquest col·lectiu empresarial.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
ISIDRE MARCH CHORDA | Director-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
ROSA MARIA YAGÜE PERALES | Col·laborador-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
Lydia Canovas Saiz | Col·laborador-a | Smart Precinct NQ - Australia | investigador-a |
- Otras actividades de consultoría de gestión empresarial.
- Estudio de mercado y realización de encuestas de opinión pública.
- Business Intelligence; Competitividad; Diagnóstico