• Rectorat
Premis

La Universitat de València ha publicat la convocatòria de premis extrarodinaris de doctorat del curs 2015-2016. Poden participar en aquesta convocatòria totes les tesis llegides a la Universitat de València entre l’1 d’octubre de 2013 i el 30 de setembre de 2015 i sempre que hagen obtingut la màxima qualificació. El termini per a presentar les sol·licituds a través de la seu electrònica de la Universitat s’obri el dia 18 de desembre i finalitza el 2 de febrer.

Data d'actualització: 27 de juliol de 2016.