• CE1: Conèixer els costums i les pràctiques del sector en els seus vessants nacional i internacional, així com les peculiaritats inherents a les diverses àrees econòmiques.
  • CE2: Obtenir una visió més àmplia de les relacions comercials, que comprèn tots els mercats turístics, enfocant la problemàtica empresarial des duna perspectiva tant local com global.
  • CE3: Realitzar informes detallats sobre el sector i lactivitat turística.
  • CE4: Detectar oportunitats i amenaces de distints mercats turístics, dels seus competidors a curt i llarg termini i els seus clients.
  • CE5: Detectar nous mercats emergents i obrir-hi lempresa. Realització dinformes per a assessorament en relacions amb mercats emergents.
  • CE6: Adaptar lestratègia comercial a les particularitats de cada entorn empresarial turístic.
  • CE7: Seleccionar i gestionar les vies daccés als mercats turístics.
  • CE8: Assumir responsabilitats directives i tècniques en organismes públics i per a públics lobjecte dels quals és el suport a la gestió de les empreses turístiques.
  • CE9: Gestionar un departament de turisme en ladministració pública.
  • CE10: Entendre i adaptar-se a les particularitats culturals de cada mercat turístic.
  • CE11: Capacitat de direcció de departaments dempreses turístiques.
  • CE12: Conèixer la metodologia de la governança turística.
  • CE13: Analitzar l´estructura de l´activitat turística en tots els nivells, tenint en compte els components del desenvolupament turístic sostenible, els seus avantatges i les seues limitacions i riscos.