• CE1: Ser capaços d'implementar programes de formació en gestió de la qualitat de les organitzacions educatives.
  • CE2: Ser capaços de reconéixer la naturalesa i les condicions polítiques de les pràctiques educatives institucionals a l'efecte d'atendre els problemes i situacions socials emergents.
  • CE3: Ser capaços de conceptualitzar les reformes escolars, comprendre-les genealògicament i d'aplicar una anàlisi que distingisca entre les retòriques reformistes i la seua efectiva implantació.
  • CE4: Ser capaços d'elaborar una anàlisi històrica comparativa dels processos de canvi i innovació en educació, fonamentant la resignificació dels mateixos.
  • CE5: Ser capaços de transmetre la importància de l'exercici d'un lideratge tranformador i democràtic en les organitzacions i institucions educatives, promovent un projecte educatiu compartit.
  • CE6: Ser capaços d'intervindre en l'assessorament, documentació i elaboració d'informes sobre la incidència dels factors socials, polítics, econòmics i culturals en les polítiques educatives.
  • CE7: Dissenyar i gestionar els processos de planificació i organització del sistema educatiu i les seues organitzacions , en totes i cada una dels seus variables determinants: formació del professorat, inicial i en exercici, supervisió de les pràctiques docents, avaluació del sistema, etc
  • CE8: Ser capaços d'establir implementar relacions interpersonals positives i efectives, en comunicació oberta amb la comunitat educativa.
  • CE9: Utilitzar i analitzar de forma crítica instruments avançats per al mesurament de competències com a indicadors de resultats (simples i complexos, taxes i ràtios, índexs producte d'informació multivariada) en l'avaluació d'organitzacions educatives (sistemes i institucions) .
  • CE10: Utilitzar i analitzar de forma crítica diferents instruments tecnològics para en la gestió i administració d'institucions educatives, que promoguen de forma efectiva el canvi des de la societat de la informació a del coneixement.
  • CE11: Analitzar en termes relacionals enfocaments d'avaluació econòmica, financera, social i ambiental de projectes, programes i servicis educatius, establint un compromís actiu amb la promoció d'una gestió sostenible de centres.
  • CE12: Ser capaços d'establir un compromís ètic deontològic a través d'una vinculació conseqüent amb els valors ètics de la institució i institucionals i gestionar el centre d'acord amb els principis ètics coherents amb un sistema democràtic.
  • CE13: Que els estudiants coneguen les polítiques, els models i les pràctiques igualitàries de qualitat i innovació educativa, per a poder implementar-les i promoure en les seues institucions educatives
  • CE14: Que els estudiants coneguen les ferramentes i instruments necessaris per a dissenyar estratègies formatives encaminades a la direcció col·legial d'organitzacions públiques
  • CE15: Que els estudiants adquirisquen la capacitat d'analitzar i interpretar des de tècniques multinivel els caràcters més rellevants dels sistemes educatius, des d'un context transnacional global que permeta comparacions complexes en l'àmbit de la direcció i supervisió educativa
  • CE16: Que els estudiants siguen capaços de disposar de marcs teòrics de les polítiques internacionals d'educació, que possibiliten una eficaç transferència de bones pràctiques per al sistema educatiu espanyol
  • CE17: Que els estudiants siguen capaços de desenrotllar la capacitat de lideratge per a poder prendre la iniciativa i estimular l'esperit emprenedor de persones i equips
  • CE18: Que els estudiants utilitzen i analitzen de forma crítica els conceptes i mètodes avançats implicats (disseny i ús d'indicadors, proves matricials, estàndards-juí-empírics) per al disseny i planificació de l'avaluació de les organitzacions (sistemes i institucions educatives de diversos tipus) , tant a nivell nacional com internacional