• CG1: Ser capaç d'analitzar de manera crítica problemes i necessitats considerant diferents contextos i particularitats, i elaborar recomanacions atingentes.
  • CG2: Cercar i seleccionar informació en bases de dades i documents de caràcter científic i professional vinculats amb la intervenció familiar, i tenir capacitat per a sintetitzar-la i interpretar-la.
  • CG3: Estructurar, redactar i presentar adequadament de manera verbal i no verbal informes científics i professionals, integrant elements teòrics i metodològics amb resultats i discussió.
  • CG4: Treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals vinculats amb el benestar social i la intervenció familiar, aportant i coordinant els propis coneixements amb els de professionals d'altres àrees, des d'una posició critica amb caràcter constructiu.
  • CG5: Planificar, assessorar i prendre decisions amb criteris ètics i legals.
  • CG6: Ser capaç de liderar persones i equips per a aconseguir objectius de gestió i direcció de grups, amb capacitat d'adaptació al canvi i tolerància a la incertesa.
  • CG7: Desenvolupar la capacitat assertiva per a iniciar, dirigir i facilitar la participació en grups, promovent les relacions interpersonals.