Introducció: Mercat laboral, xarxes socials i oportunitats per a la teua marca
- Situació del mercat laboral en 2024.
- Xarxes Socials, oportunitat o hàndicap?
- Quina rellevància té la meua marca personal en el meu futur professional?
- Com puc potenciar la meua marca personal?
- Posada en marxa de la vostra marca personal.
Primers passos de la teua marca personal: creació de marca i aspectes tècnics
- Conceptes bàsics i primers passos en Mitjans socials.
- Desenvolupament d'identitat gràfica.
- Recursos tècnics per a potenciar la meua marca personal.
- SEU: Què és, principis bàsics i com poden potenciar la meua marca.
- Crea el teu propi Pla de Màrqueting i de Negoci.
- Quines xarxes socials em convenen?
- Anàlisi de les xarxes socials i plataformes de contingut en 2024.
- Convertir una idea marca personal en realitat.
Marca personal: un recorregut a llarg termini
- Objectius, mesurament de resultats i pla de negoci.
- Habilitats clau en el desenvolupament de la teua marca personal.
- Impacte de la creació de contingut en el meu perfil professional.
- Diferències entre Influencer, creador de contingut o personal rellevant en el seu sector.
- Construir el teu propi camí des del bàsquet: Sergio Vegas, creador de SergioBasket_vlogs i periodista esportiu en ràdio i TV.
- El contingut vertical en el futbol per a arribar al món: Iker Ruiz, periodista esportiu i creador de contingut en Tik Tok.
- Digitalitzar un mitjà tradicional i la nova realitat del mercat laboral: David Sardinero, director editorial de Gegants del Basket.
- Informar i aportar valor en X des de la Universitat: Gorka Orive, Catedràtic de Farmàcia en UPV/EHU.
- La polivalència de la marca personal: Sergio Perela, periodista, presentador i narrador en DAZN.
El teu primer dia com a creador de contingut
- Com és la vida d'un creador de contingut?
- La cara B dels influencers i creadors de contingut.
- Viabilitat i desenvolupament d'una marca personal.
- La teua marca personal és una realitat.
- Networking.