Introducció: Mercat laboral, xarxes socials i oportunitats per a la teua marca |
- Situació del mercat laboral en 2024.- Xarxes Socials, oportunitat o hàndicap?- Quina rellevància té la meua marca personal en el meu futur professional?- Com puc potenciar la meua marca personal?- Posada en marxa de la vostra marca personal. |
|
Primers passos de la teua marca personal: creació de marca i aspectes tècnics |
- Conceptes bàsics i primers passos en Mitjans socials.- Desenvolupament d'identitat gràfica.- Recursos tècnics per a potenciar la meua marca personal.- SEU: Què és, principis bàsics i com poden potenciar la meua marca.- Crea el teu propi Pla de Màrqueting i de Negoci.- Quines xarxes socials em convenen?- Anàlisi de les xarxes socials i plataformes de contingut en 2024.- Convertir una idea marca personal en realitat. |
|
Marca personal: un recorregut a llarg termini |
- Objectius, mesurament de resultats i pla de negoci.- Habilitats clau en el desenvolupament de la teua marca personal.- Impacte de la creació de contingut en el meu perfil professional.- Diferències entre Influencer, creador de contingut o personal rellevant en el seu sector.- Construir el teu propi camí des del bàsquet: Sergio Vegas, creador de SergioBasket_vlogs i periodista esportiu en ràdio i TV.- El contingut vertical en el futbol per a arribar al món: Iker Ruiz, periodista esportiu i creador de contingut en Tik Tok.- Digitalitzar un mitjà tradicional i la nova realitat del mercat laboral: David Sardinero, director editorial de Gegants del Basket.- Informar i aportar valor en X des de la Universitat: Gorka Orive, Catedràtic de Farmàcia en UPV/EHU.- La polivalència de la marca personal: Sergio Perela, periodista, presentador i narrador en DAZN. |
|
El teu primer dia com a creador de contingut |
- Com és la vida d'un creador de contingut?- La cara B dels influencers i creadors de contingut.- Viabilitat i desenvolupament d'una marca personal.- La teua marca personal és una realitat.- Networking. |
|