L'objectiu principal de la microcredencial és dotar a l'alumnat de les eines i el context dels beneficis de les xarxes socials, de manera que sent utilitzades de manera adequada, poden suposar un impuls a la carrera professional de l'alumnat, a través del desenvolupament de la seua pròpia marca personal.
Curs acadèmic Curs 2023/2024
ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial
Tipus de cursMicrocredencial Universitari
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula 230 € (Importe preu al públic)
Termini de preinscripció31/03/2024
Data d'inici curs abril 2024
Data de finalització curs juny 2024
Edició1 ª
Codi títol23137010
Crèdits:3.00 Crèdits ECTS
Horari
Lloc d'impartició
En finalitzar la microcredencial l'egressat disposarà de les eines i estratègies bàsiques per al desenvolupament de la seua pròpia marca personal, de manera que finalitze la formació amb un projecte de bases sòlides, escalable i que li permeta des del primer dia crear contingut en xarxes socials (TikTok, Instagram, X, etc.) i plataformes digitals (YouTube i Twitch). A més, a través dels casos d'èxit exposats en la microcredencial, l'alumne tindrà també les nocions bàsiques per a monetitzar el seu projecte digital.
Organitzador
Direcció
Telèfon