Objectius
Dotar l'estudiant dels coneixements necessaris per analitzar les respostes emocionals i no conscients del consumidor en un entorn digital com a base per desenvolupar estratègies de màrqueting. El títol combina la teoria amb laplicació pràctica
Curs acadèmic Curs 2024/2025
ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial
Tipus de cursExpert Universitari
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula
980 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València)
Termini de preinscripció23/10/2024
Data d'inici curs novembre 2024
Data de finalització curs abril 2025
Edició1 ª
Codi títol24113380
Crèdits:15.00 Crèdits ECTS
Horari
Dijous i divendres de 16.00 a 20.30 hores
Lloc d'impartició
Facultad de Economia
Eixida professional
Empreses, agències de publicitat, instituts de recerca en consumidor, departaments acadèmics en investigació
Direcció
E-mail
Organitzador
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Direcció
José Enrique Bigné AlcañizDepartament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de ValènciaCatedrático/a de Universidad
Més Informació
Telèfon
96 160 3000
Estic interessat en aquest curs
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te del que necessites.