Grau en Pedagogia
Programa SICUE
Informació general: convocatòria SICUE 2025-26
Termini de sol·licituds: del 13 al 28 de febrer de 2025
Les sol·licituds s'han de presentar a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu l'opció "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Consulta de Sol·licituds de Programes d'Intercanvi".
Es poden consultar les universitats disponibles per a cada titulació a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Consulta de Programes d'Intercanvi". Anoteu les universitats que us interessen i visiteu la seua pàgina web per a consultar el pla d'estudis, el calendari, etc.
Requisits que han de complir les persones beneficiàries:
- Ser estudiantat de Grau i tindre superats un mínim de 42 crèdits a 15 d'octubre de 2024
- Estar matriculat en la mateixa titulació en 30 o més crèdits en el curs 2024-2025.
- No pot participar l'alumnat de màster ni de doctorat.
- No es pot repetir universitat excepte que es tracte d'una altra titulació i en un curs acadèmic diferent.
- No es pot realitzar més d'un intercanvi dins del mateix curs acadèmic.
- No es pot adjudicar plaça per al curs 2025/2026 a estudiantat que tinguera plaça en el curs 2024-2025 però no va realitzar la mobilitat ni va presentar l'escrit de renúncia.
- Consulta la convocatòria i les bases.
Selecció de persones candidates
- Les places s'adjudicaran en funció de la nota mitjana de l'expedient atenent a les qualificacions que consten a l'expedient a 15 d'octubre de 2024.
- La nota mitjana es calcula segons allò previst al R.D. 1125/2003 i a la mateixa convocatòria.
- La llista d'espera es formarà exclusivament amb l'estudiantat que NO haja obtingut plaça.
- La renúncia a la plaça adjudicada comportarà l'exclusió de la convocatòria. Només s'han de demanar les destinacions que es vulguen acceptar.
Estada a la universitat de destinació
- Cal matricular-se a la Universitat de València en el nombre de crèdits internacionals que es vol cursar a la universitat de destinació.
- Les estades podran ser de curs complet o d'un semestre.
- Cal matricular-se d'un mínim de 45 crèdits en mobilitats de curs complet o de 24 crèdits en estades semestrals.
- El contracte d'estudis (Acord Acadèmic) ha d'estar signat per l'estudiant o estudianta i el/la coordinador/a de mobilitat de la titulació de l'estudiant/a en València com en la universitat de destinació fins el dia 14 de juliol de 2025 (curs complet o primer semestre) o 28 d'octubre de 2025 (segon semestre).
- Llista de coordinadors i coordinadores acadèmics.
- El coordinador o coordinadora pot autoritzar a cursar en la universitat de destinació assignatures suspeses en la Universitat de València.
- Les estades de curs complet es poden reduir a només un semestre amb el vist-i-plau del/la coordinador/a de la Universitat de València i del/la coordinador/a de la universitat de destinació.
Informació general: convocatòria SICUE 2024-25
Termini de sol·licituds: del 19 de febrer al 4 de març de 2024
Les sol·licituds s'han de presentar a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu l'opció "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Sol·licitud i consulta de Programes d'Intercanvi".
Es poden consultar les universitats disponibles per a cada titulació a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Consulta de Programes d'Intercanvi". Anoteu les universitats que us interessen i visiteu la seua pàgina web per a consultar el pla d'estudis, el calendari, etc.
Requisits que han de complir els beneficiaris:
- Ser estudiant o estudianta de Grau i tindre superats un mínim de 42 crèdits a 15 d'octubre de 2023
- Estar matriculat en la mateixa titulació en 30 o més crèdits en el curs 2023-2024.
- No poden participar els estudiants o estudiantes de màster ni de doctorat.
- No es pot repetir universitat excepte que es tracte d'una altra titulació i en un curs acadèmic diferent.
- No es pot realitzar més d'un intercanvi dins del mateix curs acadèmic.
- No es pot adjudicar plaça per al curs 2024/2025 a estudiants o estudiantes que tingueren plaça en el curs 2023-2024 però no van realitzar la mobilitat ni van presentar l'escrit de renúncia.
- Consulta la convocatòria i les bases
Selecció de candidats i candidates
- Les places s'adjudicaran en funció de la nota mitjana de l'expedient atenent a les qualificacions que consten a l'expedient a 15 d'octubre de 2023.
- La nota mitjana es calcula segons allò previst al R.D. 1125/2003 i a la mateixa convocatòria.
- La llista d'espera es formarà exclusivament amb els estudiants i estudiantes que no hagen obtingut plaça.
- La renúncia a la plaça adjudicada comportarà l'exclusió de la convocatòria. Només s'han de demanar les destinacions que es vulguen acceptar.
Estada a la universitat de destinació
- Cal matricular-se a la Universitat de València en el nombre de crèdits internacionals que es vol cursar a la universitat de destinació.
- Les estades podran ser de curs complet o d'un semestre.
- Cal matricular-se d'un mínim de 45 crèdits en mobilitats de curs complet o de 24 crèdits en estades semestrals.
- El contracte d'estudis (Acord Acadèmic) ha d'estar signat per l'estudiant o estudianta i el coordinador/a de mobilitat de la titulació de l'estudiant/a en València com en la universitat de destinació fins el dia 14 de juliol de 2024 (curs complet o primer semestre) o 28 d'octubre de 2024 (segon semestre).
- Llista de coordinadors i coordinadores acadèmics.
- El coordinador o coordinadora pot autoritzar a cursar en la universitat de destinació assignatures suspeses en la Universitat de València.
- Les estades de curs complet es poden reduir a només un semestre amb el vist-i-plau del coordinador o coordinadora de la Universitat de València i del coordinador o coordinadora de la universitat de destinació.
Informació general: convocatòria SICUE 2023-24
Termini de sol·licituds: de l'13 al 27 de febrer de 2023
Es poden consultar les universitats disponibles per a cada titulació a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Consulta de Programes d'Intercanvi". Anoteu les universitats que us interessen i visiteu la seua pàgina web per a consultar el pla d'estudis, el calendari, etc.
Les sol·licituds s'han de presentar a través del Portal Serveis Estudiants: en el menú de l'esquerra, trieu l'opció "Programes de mobilitat amb altres universitats"; després, en el centre, l'opció "Consulta de Sol·licituds de Programes d'Intercanvi".
Requisits que han de complir els beneficiaris:
- Ser estudiant o estudianta de Grau i tindre superats un mínim de 42 crèdits a 15 d'octubre de 2022
- Estar matriculat en la mateixa titulació en 30 o més crèdits en el curs 2022-2023.
- No poden participar els estudiants o estudiantes de màster ni de doctorat.
- No es pot repetir universitat.
- No es pot realitzar més d'un intercanvi dins del mateix curs acadèmic.
- No es pot adjudicar plaça per al curs 2023/2024 a estudiants o estudiantes que tingueren plaça en el curs 2022-2023 però no van realitzar la mobilitat ni van presentar l'escrit de renúncia.
- Consulta la convocatòria i les bases.
Selecció de candidats i candidates
- Les places s'adjudicaran en funció de la nota mitjana de l'expedient atenent a les qualificacions que consten a l'expedient a 15 d'octubre de 2021.
- La nota mitjana es calcula segons allò previst al R.D. 1125/2003 i a la mateixa convocatòria.
- La llista d'espera es formarà exclusivament amb els estudiants i estudiantes que no hagen obtingut plaça.
- La renúncia a la plaça adjudicada comportarà l'exclusió de la convocatòria. Només s'han de demanar les destinacions que es vulguen acceptar.
Estada a la universitat de destinació
- Cal matricular-se a la Universitat de València en el nombre de crèdits internacionals (codi 16.000) que es vol cursar a la universitat de destinació.
- Les estades podran ser de curs complet o d'un semestre.
- Cal matricular-se d'un mínim de 45 crèdits en mobilitats de curs complet o de 24 crèdits en estades semestrals.
- El contracte d'estudis (Acord Acadèmic) ha d'estar signat per l'estudiant o estudianta i el coordinador/a de mobilitat de la titulació de l'estudiant/a en València com en la universitat de destinació fins el dia 14 de juliol de 2023 (curs complet o primer semestre) o 28 d'octubre de 2023 (segon semestre).
- Llista de coordinadors i coordinadores acadèmics.
- El coordinador o coordinadora pot autoritzar a cursar en la universitat de destinació assignatures suspeses en la Universitat de València.
- Les estades de curs complet es poden reduir a només un semestre amb el vist-i-plau del coordinador o coordinadora de la Universitat de València i del coordinador o coordinadora de la universitat de destinació.
SICUE: Documentació necessària
Documents i instruccions de la convocatòria per a mobilitats 2025-2026
Automatrícula
Abans d'anar-te'n d'estada has de formalitzar la teua automatrícula a la Universitat de València. Passos a seguir:
1.- Emplena el contracte d'estudis en l'aplicació de mobilitat (Portal Serveis Estudiants).
2.- El teu coordinador o coordinadora de mobilitat ha de tancar el teu contracte en l'aplicació de mobilitat abans del 10 de juliol de 2025.
3.- Realitza la teua automatrícula d'acord amb la cita de matrícula que et comuniquen des de la Universitat de València (entre el 17 i el 31 de juliol de 2025).
Els ECTS de mobilitat es carregaran de manera automàtica en la teua automatrícula, per la qual cosa no caldrà seleccionar-los. Es farà una matrícula automàtica de les assignatures del contracte d'estudis. Açò significa que, en completar l'automatrícula:
· Si es realitza una estada de curs complet, no s'ha de seleccionar cap assignatura.
· Si es realitza una estada d'un semestre, s'han de seleccionar només les assignatures que es cursaran el semestre a la Universitat de València.
L’alumnat de mobilitat outgoing haurà de pagar els preus públics de matrícula a la Universitat de València, d'acord amb el nombre d'ECTS que haja inclòs en el seu contracte d'estudis. Estarà exempt de pagar taxes de matrícula en la universitat de destinació.
Modificació del contracte d'estudis. Les modificacions només són necessàries si es canvien les assignatures inicialment previstes al contracte d´estudis. Aquest tràmit hauràs de complimentar-lo obligatòriament mitjançant el Portal Serveis Estudiant per a que les modificacions es reflecteixen en el teu expedient. S'han de sol·licitar una vegada estigues en la universitat de destinació i abans de que hagen transcorregut 5 setmanes des de l'inici de les classes. Una vegada sol·licitades les modificacions pel Portal Serveis Estudiant, el teu coordinador de mobilitat haurà de tancar el contracte per a que pugues obtindre una còpia impresa, on es mostraran les assignatures modificades i la taula de correspondència entre elles. Aquest document ha d'estar signat per tu, pel teu coordinador en destinació i pel teu coordinador de mobilitat a la Universitat de València (les signatures poden ser escanejades o electròniques).
- Les modificacions realitzades abans del 5 d'octubre generen un nou "Contracte d'estudis inicial" que s'obté clicant sobre "Imprimir inicial" i substitueix els contractes anteriors. El dia 5 d'octubre aquest contracte inicial queda fixat.
- Les modificacions posteriors al dia 5 d'octubre generen un "Contracte de canvis" (o during) que s'obté (una vegada tancat) amb el boto "Imprimir modificació".
Els canvis posteriors generen un nou "Contracte de canvis" que incorpora tots els canvis i substitueix els anteriors documents de canvis. Les modificacions de contracte d'estudis, una vegada signades, s'han de pujar en format pdf a www.entreu.uv.es opció "els meus tràmits".
Es poden fer modificacions del contracte d’estudis després de l’automatrícula (del 17 al 31 de juliol). Aquestos canvis es reflectiran en la matrícula quan torne l’alumne de la seua estada a la Universitat de València. El que pot comportar actualitzacions del pagament dels preus públics de matrícula, que seran gestionats per les secretaries de les Facultats.
- Instruccions curs 2025-2026
- Acceptació de la plaça de mobilitat a través de Entreu (28/03 a 16/04 de 2025). Com accedir al procediment.
- Acord acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Modificació de l'Acord Acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Prórroga o reducció d'estada
- Certificat d'incorporació
- Certificat d'estada
- Imprés de renúncia
- Calendari orientatiu de la tramitació
- Carta de motivació (en word) (en PDF)
Documents i instruccions de la convocatòria per a mobilitats 2024-2025
Automatrícula
Abans d'anar-te'n d'estada has de formalitzar la teua automatrícula a la Universitat de València. Una vegada realitzat el contracte d'estudis i després que el teu coordinador acadèmic tanque el teu contracte en l'aplicació informàtica, hauràs d'accedir a l'automatrícula d'acord amb la cita de matrícula que et comuniquen des de la Universitat de València. Està previst que l'automatrícula es puga realitzar a partir del dia 18 de juliol de 2024.
Matrícula d'alumnat amb estada de curs complet: S'incorporarà automàticament la informació del contracte d'estudis. L'alumnat només haurà de confirmar que farà una estada de mobilitat en entrar en la seua automatrícula.
Matrícula d'alumnat amb estada semestral: S'incorporarà automàticament la informació del contracte d'estudis. L'alumnat haurà de confirmar que farà una estada de mobilitat semestral en entrar en la seua automatrícula i matricularà les assignatures que vaja a cursar a la Universitat de València.
L'alumnat de mobilitat haurà de pagar a la Universitat de València les taxes de matrícula dels ECTS que l'alumnat incloga en el seu contracte d'estudis. Estarà exempt de fer-ho en la universitat de destí.
- Instruccions curs 2024-2025
- Acceptació de la plaça de mobilitat a través de Entreu (16/04 a 7/05 de 2024). Com accedir al procediment.
- Acord acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Modificació de l'Acord Acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Prórroga o reducció d'estada
- Certificat d'incorporació
- Certificat d'estada
- Imprés de renúncia
- Calendari orientatiu de la tramitació
- Carta de motivació (en word) (en PDF)
Documents i instruccions de la convocatòria per a mobilitats 2023-2024
- Instruccions curs 2023-2024
- Acceptació de la plaça de mobilitat a través de Entreu (05/04 a 25/04 de 2023). Com accedir al procediment.
- Acord acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Modificació de l'Acord Acadèmic (Contracte d'estudis). Portalumne. Document en word.
- Prórroga o reducció d'estada
- Certificat d'incorporació
- Certificat d'estada
- Imprés de renúncia
- Calendari orientatiu de la tramitació
- Carta de motivació (en word) (en PDF) Adjunteu la carta amb el nom SENSE espais ni caracters especials
Contacte
Contacte de les persones del Servei: Organigrama i directori
Adreça electrònica del Servei: relacions.internacionals@uv.es
Atenció a l'alumnat també mitjançant el XatUV
Horari de cita prèvia: dilluns a divendres de 9 a 14h.