Els Grups d'Investigació de la UV (GIUV), regulats al capítol I del Reglament ACGUV48/2013, pel qual es desenvolupa el procediment per a la creació d’estructures d’investigació, són estructures bàsiques d'organització i desenvolupament de l'activitat investigadora, resultat de la agrupació d'investigadors, lliure i voluntària, per raons de coincidència estable en els seus objectius, infraestructures i recursos, compartits entorn d'unes línies d'investigació comunes, afins o complementàries amb compromís temporal d’estabilitat, consolidació i treball conjunt, i capacitat de finançament sostenible.
Els Grups d’Investigació inclosos en l’àmbit d’aplicació de l'esmentat Reglament estan inscrits al Registre d’Estructures d’Investigació de la Universitat de València (REIUV), sota la dependència del Vicerectorat d’Investigació. La seua informació bàsica pot consultarse en aquesta pàgina web.
Participants
Les dades relatives als grups d'investigació que figuren en els diferents mitjans de difusió de la informació que s'utilitzen no suposaran, en cap cas, un pronunciament ni un compromís respecte de la vinculació laboral o acadèmica de les persones que figuren, amb la Universitat de València, sent la seua inclusió responsabilitat exclusiva de els/as directors/as dels grups. La seua actualització es realitzarà a petició de les persones interessades.
.
- Grups inscrits al Registre d'Estructures d'Investigació de la Universitat de València - REIUV
Referència del grup:
Descripció de l'activitat investigadora: Donar a conéixer i indagar en noves formes de creació literària i artística que tenen com a motor noves identitats sorgides del contacte de diferents cultures, a conseqüència de les migracions o de l'exili, prestant especial atenció a la producció cultural en llengua francesa i prenent com a referència els estudis culturals, postcolonials i de gènere. Analitzar els processos de producció de subjectivitat basats en la interculturalitat, en la mescla i la hibridació de valors i referents procedents de cultures que han mantingut algun tipus de contacte amb França.
Pàgina Web:
Objectius cientificotècnics: - Etica, politica y pensamiento critico frente a la diversidad cultural
Línies d'investigació: - Literatura i Cinema.Transformacions socials i identitàries lligades a les migracions i les seues representacions literàries i cinematogràfiques.
- Arts visuals.Transformacions socials i identitàries lligades a les migracions i les seues representacions artístiques contemporànies.
- Música i teatre.Transformacions socials i identitàries lligades a les migracions i les seues representacions musicals i teatrals contemporànies.
Components del grup:
Nom |
Caràcter de la participació |
Entitat |
Descripció |
DOMINGO PUJANTE GONZALEZ | Director-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
Equip d'investigació |
DAVID CASES MUÑOZ | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
SONIA MONTINS MARCO | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
SOUKAINA SGHIOURI | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
INMACULADA TAMARIT VALLES | Col·laborador-a | Universitat Politècnica de València | professor-a titular d'universitat |
JESUS MARTINEZ OLIVA | Col·laborador-a | Universidad de Murcia | professor-a titular d'universitat |
José Santiago Tello Collado | Col·laborador-a | Universitat de València - Estudi General | estudiant-a de doctorat UVEG |
CNAE: - Actividades de producción cinematográfica y de vídeo.
- Artes escénicas.
- Creación artística y literaria.
Estructura associada: - Filologia Francesa i Italiana
Paraules clau: - Literatura, Cine, Migración, Identidad
- Artes, Migración, Identidad
- Música, Teatro, Migración, Identidad