Què pot fer per tu?

Aquest servei pot servir-te perquè conegues aquella altra vessant dels teus problemes que tu ets incapaç de veure en un moment donat; perquè neutralitzes les teues angoixes. Et mostra vies pera la seua possible solució.

L'assessoria t'oferirà orientació i assessorament en qüestions psicològiques, sexològiques i psicopedagògiques. També pot donar-te informació sobre les tècniques i el treball psicològic que cal encetar per resoldre o superar un conflicte i recursos per a facilitar el rendiment acadèmic.

Què pots preguntar-li?

• Qüestions psicològiques que et provoquen ansietat, depressió o dubtes.
  • Qüestions de caire sexual o de parella
  • Qüestions i problemes relacionats amb l'estudi (estratègies per a la millora del rendiment acadèmic, adquisició de bons hàbits i planificació i organització de l'estudi)
  • Foment de l'autoestima i la motivació i l'adquisició d'estratègies per a la pressa de decisions.

Qui és el teu assessor?

Són persones especialitzades en psicologia clínica, amb formació en sexologia i pedagogia i amb experiència i formació per assessorar-te, orientar-te, donar-te informació i, en definitiva, per donar-te suport psicològic en general.

Com fer ús del servei?

El servei és completament gratuït i només cal presentar el carnet de la Universitat de València. Pots fer la consulta després d'haver concertat una cita prèvia per telèfon (tel. 96 393 07 31). Per a concertar la cita prèvia has de telefonar dins de l’horari d’atenció (matins: dimarts i dijous de 9:00 a 13:00 h.; vespradres: dimarts, dimecres i dijous de 16:00 a 21:00 h). Si no poden atendre la teua telefonada en l’horari marcat, pots deixar un missatge per tal que es fiquen en contacte amb vosaltres o demanar cita prèvia al correu alenar.valencia@gmail.com.
Les assessories universitàries estan al teu abast durant tot l'any, excepte el mes d'agost.

Adreça:

Avda. Primat Reig, 151, pta. 9

Horari d'atenció als estudiants

Matins: dimarts i dijous de 9:00 a 13:00 h.
Vespradres: dimarts, dimecres i dijous de 16:00 a 21:00 h.