• SIA

23/05/17

Ampliació del SIA

A causa de la demanda, el servei del SIA (Suport Informàtic a l'alumnat) s'amplia un parell de setmanes més a les biblioteques.

• Estudiant amb ordinador

17/05/17

Suport Informàtic a l'alumnat

El servei del SIA (Suport Informàtic a l'alumnat) deixa de funcionar a les biblioteques fins al curs vinent.
    Si tens incidències, pots utilitzar el servei telemàtic
    .

• Tall llum

11/05/17

Dissabte 13 de maig Biblioteca de Ciències tancada

La biblioteca romandrà tancada pel tall en el subministrament elèctric

Disculpeu les molèsties

• 24h

25/04/17

Biblioteca oberta 24 hores

La Biblioteca de Ciències romandrà oberta 24 hores des del 15 de maig fins al 7 de juliol

• Nou RW

07/04/17

Migració nou RefWorks

Fins gener de 2018!

A partir de gener de 2018 quan un usuari es connecte al RefWorks clàssic, s'iniciarà el procés de migració forçada a la nova versió i es transferiran la totalitat del seu compte. Els usuaris MAI perdran les seues referències.

Compara les versions ací.

• Fullet biblioteca

07/04/17

Nou fullet

Coneixes el nou fullet de la Biblioteca de Ciències i Farmàcia? Tens a l'abast tota la informació útil dels nostres serveis, horari, espais...

Busca'l al taulell de la biblioteca!

• Sala de la biblioteca

28/02/17

Horari Falles / Setmana Santa / Primer de Maig

Horari de la Biblioteca de Ciències i Farmàcia: