La Bibliotec@ Respon és el servei de referència virtual de les biblioteques de la UV per atendre, orientar i resoldre els dubtes sobre els serveis, els recursos i les activitats de les biblioteques.
Pots fer la teua pregunta mitjançant el XatUV i, per consultes més específiques o relacionades amb el préstec i el carnet, amb els formularis TiquetingUV del Servei de Biblioteques i Documentació.
El XatUv contesta mitjançant intel·ligència artificial les 24 hores del dia, qualsevol dia de la setmana. Els agents estaran disponibles de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i de dilluns a dijous de 16:00 a 18.00 hores.
L'horari d'atenció dels agents serà de 9 h. a 14 h. durant els mesos de Juny, Juliol i Setembre. El mes d'agost no hi haurà horari d'atenció d'agents.
Per accedir al XatUV, busqueu la icona flotant blava a les pàgines web de la Universitat de València. Podeu fer la consulta en valencià, castellà o anglés. El robot respondrà la pregunta amb enllaços del nostre lloc web. Si necessiteu més informació, un agent en línia respondrà la vostra pregunta.
Si vols fer una consulta més específica, tria l’àrea de tu consulta i la biblioteca. Pots fer preguntes concretes sobre carnet, recursos electrònics, el repositori RODERIC o préstec interbibliotecari.