Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

El funcionament de l'aplicació TiquetingUV i el seu ventall de sol·licituds

4 de de maig de 2022

L'aplicació de suport de la Universitat de València per a l'atenció d'usuaris i usuàries en línia, 'TiquetingUV', que ha posat en marxa la Unitat Web i Màrqueting, és un sistema de peticions molt funcional amb un ampli ventall d'àrees i tipologies de sol·licituds, que permet afegir descripcions i observacions sobre la problemàtica a resoldre per les entitats de la UV, i la interactuació constant entre el o la sol·licitant i l'equip que ha de resoldre la petició. La seua entrada en servei, d'altra banda, ha suposat la unificació i paulatina substitució de diverses aplicacions de tiqueting que estaven abans en funcionament. 

Les persones que utilitzen TiquetingUV s'han d'autenticar amb l'usuàri i contrasenya de correu d'UV i elegir el tipus de suport que desitgen. Es pot afegir tot tipus d'arxius per a concretar les peticions, i una vegada s'emplenen els camps, arriba la sol·licitud de forma immediata a l'equip que ha de resoldre-la. De les interaccions entre la persona que ompli el formulari i l'equip que dona resposta queda constància per a un major control de la qualitat del servei a prestar. A més a més, serveix per acreditar el nombre de tiquets resolts en el temps.

Cercles de Suport. Accés a tiqueting

Una vegada identificats amb usuari i contrasenya, l'aplicació obri una pàgina d'inici amb una introducció on s'explica de forma breu el funcionament del sistema, i huit enllaços amb les tipologies en les quals s'ha agrupat l'ampli ventall de possibles sol·licituds, elaborades de forma meticulosa en funció de les necessitats que s'han detectat amb l'experiència acumulada en l'atenció a usuaris i usuàries. 

Cadascun dels enllaços condueix a un formulari on es detalla la incidència, i en el qual el primer camp (emplenat de forma automàtica) correspon al sol·licitant, el segon al tipus de prioritat de la tasca, que es pot escollir de les opcions d'un desplegable; el tercer camp és una breu descripció de la tasca, el quart demana definir el tipus de la sol·licitud a escollir entre les opcions de un desplegable, i el cinquè camp és una descripció detallada de la petició. La resta de camps són per al telèfon del sol·licitant, per a identificar al centre o órgan per al qual es demana la tasca, i per a adjuntar documents.

El camp 'Tipus de suport' ofereix mitjançant un desplegable desenes d'opcions en cadascuna de les tipologies de sol·licituds, des de la creació de nous portals web, fins la generació de tot tipus d'elements d'edició i disseny gràfic, traduccions, altes o baixes d'editors i editores, edició d'esdeveniments de l'AgendaUV, etc. 

Etiquetes