Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

El 2011 es va iniciar l’edició i la publicació dels portals web corporatius de la Universitat de València amb el nou gestor de continguts web UV. Aquest inici va abordar la transformació del portal principal de la Universitat i de les webs corporatives de centres UV.

Amb el portal principal es van migrar les àrees d’estudis de grau i de màster universitari i es va adaptar l’estructura de continguts de cada fitxa de grau i de màster als protocols establerts per a l’avaluació i seguiment de títols universitaris oficials.

A la fi del curs 2011-2012 es va abordar la migració a la nova plataforma de les noranta-dues webs dels departaments de la UV. Per abordar aquest bloc de portals corporatius en la fase inicial es va constatar la necessitat imperiosa de començar per crear les noves fitxes dels programes de doctorat. L’estructura d’aquestes fitxes es va dibuixar també d’acord amb els protocols establerts per a la futura avaluació i seguiment dels programes de doctorat.

Al mes de febrer de 2013 es va iniciar el primer programa de suport dirigit a les coordinacions de màsters universitaris i programes de doctorat per a la generació de webs pròpies dels seus títols oficials. Des d'aquest primer programa, ja s'han publicat més d'un centenar de webs pròpies de màsters i doctorats UV.

El projecte desenvolupat per la Unitat Web i Màrqueting va continuar amb el desenvolupament dels portals web corporatius UV de serveis, òrgans de govern, altres centres, instituts d'investigació i ERIs i altres portals temàtics.

Des de llavors, l'aspecte actual dels webs corporatius és el que mostra la imatge inferior:

 

Miniatura web