Logo de la Universitat de València Logo Universitat de València Logo del portal

web Sedi

D’acord amb les instruccions de la Universitat de València davant la situació de crisi sanitària ocasionada pel coronavirus Covid-19, el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) ha posat en marxa un Pla de continuïtat que inclou el tancament de les oficines dels tres campus.

A partir del dilluns 23 de març, les consultes sobre programes propis del Sedi s'atenen per correu electrònic. Podeu escriure un missatge, segons la temàtica, a:

  • Consultes sobre ajudes a projectes socioculturals, igualtat, per a estudiants claustrals: participa@uv.es.
  • Consultes sobre participació i representació: participa@uv.es.
  • Consultes sobre borses de viatge, ajudes DRAC, iniciació a la investigació: sedi_ajudes@uv.es.
  • Consultes sobre voluntariat, ajudes a projectes de cooperació i borses de viatge de voluntariat: voluntariat@uv.es.
  • Consultes sobre el programa de mentoria Entreiguals: mentors@uv.es.
  • Consultes sobre els cursos de formació La nau dels Estudiants: nauest@uv.es.
  • Consultes sobre la convocatòria Mostra art públic / universitat pública: artpublic@uv.es.
  • Consultes sobre la convocatòria Premis UV d’Escriptura de Creació: dinamitzacio@uv.es.
  • Consultes sobre les lligues de debat, Universitària i de Secundària i Batxillerat:  lliguesdebat@uv.es.
  • Assessorament psicològic, sexològic i psicoeducatiu per a estudiants: alenar.valencia@gmail.com i 96 393 07 31 (en l'horari habitual d'atenció). 
  • Assessorament jurídic per a estudiants: garridonavarro123@yahoo.es i 96 374 39 62 / 649 91 08 21 (en l'horari habitual d'atenció).

A més, les consultes sobre accés a la Universitat de València, estudis, beques, etc., són ateses pel personal del Sedi, junt al d'altres serveis de la Universitat, a través de XatUV. 

Us recordem que els terminis administratius s’han interromput i que queden cancel·lades totes les activitats presencials previstes. Al web del Sedi i als seus perfils oficials en les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) es comunicarà qualsevol informació d’interès per a les persones usuàries del servei.  Així mateix, també podeu visitar la pàgina principal de la Universitat de València i els seus perfils oficials, on trobareu les novetats i decisions que es puguen produir arran de la crisi sanitària actual.