Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques
Àmbit de coneixement: Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme
Centre: Facultat d'Economia
Codi titulació: 2010
Web específica del màster: www.uv.es/masterestrategia
Universitats participants: Universitat de València
Crèdits totals del títol: 60
Obligatoris:24
Optatius:30
Treball fi de màster:6
Cursos: 1
Places oferides: 25
Modalitat d'ensenyament: Presencial
Llengua docència: ------
Preu del crèdit primera matrícula:35.34€
Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€
Comissió de Coordinació Acadèmica Sonia Dasí Rodríguez (Co-Directora)
Alicia Mas Tur (Co-Directora)
Vanessa Campos Climent
Mª Dolores Garzón Bénitez
Cristina Villar García
Marta Ordiz Bernardo (PAS)
Interès acadèmic, científic o professional: El màster sorgeix de l’experiència d’un doctorat amb menció de qualitat del Ministeri d’Educació (2006-2011) i constitueix una opció d’especialització, tant acadèmica com investigadora, en el camp de l’estratègia empresarial, present en les principals universitats d’àmbit i reconeixement internacional. A més del creixent desenvolupament que durant les últimes dècades ha caracteritzat aquesta àrea d’investigació, la direcció d’empreses constitueix una demanda latent en el nostre entorn economicoempresarial. Les associacions empresarials, institucions públiques i reconeguts experts en aquest àmbit posen de manifest la necessitat de preparar professionals qualificats per a ocupar llocs de responsabilitat, experts en tècniques de diagnòstic, disseny i implantació d’estratègies empresarials, així com en valors i actituds associades a la visió estratègica, l’orientació a llarg termini, i la concepció internacional/global dels negocis, aspectes que recull el programa formatiu d’aquest màster.