GIUV2021-500
Estudi dels processos d'aprenentatge de llengües, ja siga la llengua materna o una segona llengua: variables implicades en l'adquisició de vocabulari i estructures gramaticals. Processos implicats en la lectura. Ús de les noves tecnologies per a l'aprenentatge d'idiomes. Estudi dels processos cognitius i del processament social dels infants i adolescents amb autisme, TDAH i dificultats d'aprenentatge: aplicació i impacte de les noves tecnologies (realitat virtual i augmentada).
- Explorar el impacto de las TICs en el aprendizaje y en los procesos cognitivos y sociales de poblacion tipica y con trastornos del desarrollo
- Analizar las variables implicadas en los procesos de aprendizaje de lenguas
- Aprenentatge de llengües.Estudi dels processos d'aprenentatge de llengües, ja siga la llengua materna o una segona llengua: variables implicades en l'adquisició de vocabulari i estructures gramaticals. Processos implicats en la lectura. Ús de les noves tecnologies per a l'aprenentatge de llengües.
- Trastorns del desenvolupament i dificultats d'aprenentatge.Estudi dels processos cognitius i del processament social dels infants i adolescents amb autisme, TDAH i dificultats d'aprenentatge: aplicació i impacte de les noves tecnologies (realitat virtual i augmentada).
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
EVA MARIA ROSA MARTINEZ | Director-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
- Otras actividades sanitarias.
- ERI Recerca de la Lectura
- aprendizaje de lenguas; lectura; nuevas tecnologías; aprendizaje basado en la evidencia; realidad virtual y aumentada; gamificación
- autimos, TDAH, aprendizaje, nuevas tecnologías