GIUV2023-575
El grup COEBIS desenvolupa la seua recerca en l'anàlisi de la comunicació interpersonal a partir dels factors que la influeixen, especialment pel que fa als coneixements i actituds envers aquesta comunicació, la intel·ligència emocional, l'empatia, l'atenció compassiva, el benestar i la salut laboral. A més de tenir en compte els riscos psicosocials i les conseqüències associades que influeixen en el procés de comunicació amb l'usuari, l'atenció prestada i, per tant, la qualitat percebuda i el benestar dels treballadors.
- Elaborar instrumentos de evaluacion diagnostica de las variables objeto de estudio
- Realizar la evaluacion diagnostica de las variables de estudio y establecer lineas de mejora
- Explorar como las variables individuales y organizacionales afectan a la salud laboral y al bienestar y como todo ello repercute en la comunicacion
- Analizar el impacto de la comunicacion en los trabajadores, en la organizacion y en la calidad percibida por pacientes, clientes y usuarios
- Diseñar, implementar y evaluar programas de intervencion para mejorar la comunicacion, las habilidades emocionales, la salud ocupacional y el bienesta
- Antecedents i conseqüències de la comunicació interpersonal en l'entorn laboral.Importància de la comunicació interpersonal i les seues conseqüències sobre els treballadors (sector serveis).
- Factors psicosocials relacionats amb la comunicació, el benestar i la salut ocupacional.Aspectes intrapersonals relacionats amb la comunicació, el benestar i la salut laboral. Aspectes organitzatius, econòmics, socials i polítics relacionats amb la comunicació, el benestar i la salut laboral.
- Riscs psicosocials i salut ocupacional en professionals del sector serveis.Riscos psicosocials i salut laboral en els treballadors del sector serveis, especialment en el personal professional de la salut.
- Antecedents i conseqüències de la gestió de qualitat i satisfacció usuaris.Importància de la comunicació, les emocions, el benestar i la salut laboral en la gestió de la qualitat i la satisfacció dels usuaris i usuàries.
- Noves aproximacions a l'estudi del benestar i la qualitat de vida.Estudi del benestar i de la qualitat de vida des de nous enfocaments com a repte per a les societats modernes.
- Aspectes psicosocials relacionats amb la implicació/compromís/rendiment en el treball.Aspectes individuals i organitzatius relacionats amb la implicació, el compromís i el rendiment en el treball.
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
MARIA DEL CARMEN GIMENEZ ESPERT | Director-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
VICENTE JAVIER PRADO GASCO | Membre | Universitat de València | Catedràtic/a d'Universitat |
LAURA LACOMBA TREJO | Membre | Universitat de València | Ajudant Doctor/a |
ALICIA TAMARIT CHULIA | Membre | Universitat de València | Ayudante Doctor/a |
SILVIA NAVARRO SORIANO | Col·laborador-a | Universitat de València | Associada/associat Assistencial Conveni Privat |
SILVIA NAVARRO SORIANO | Col·laborador-a | Hospital Arnau de Vilanova_GVA | infermer-a |
LORENA GONZALEZ GARCIA | Col·laborador-a | Universitat de València | Ajudant Doctor/a |
SANDRA MALDONADO | Col·laborador-a | City University of New York - Lehman College, Cuny | professor-a ajudant-a doctor-a |
- Otras actividades sanitarias.
- comunicación;entorno laboral
- comunicación;bienestar;salud ocupacional
- Riesgos psicosociales;salud ocupacional
- calidad;gestión;satisfacción
- bienestar;calidad de vida
- compromiso;implicación;rendimiento;entorno laboral