• CG1: Ser capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicís a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • CG2: Saber previndre l'aparició o la intensificació de necessitats educatives especials i/o específiques a través de l'orientació a les famílies, professionals i institucions, col·laborant en el disseny de plantejaments socioeducatius adequats.
  • CG3: Dissenyar i gestionar, en col·laboració amb altres professionals, quantes mesures didàctiques i organitzatives siguen considerades en cada cas.
  • CG4: Ser capaç de treballar en l'entorn escolar realitzant una adequada avaluació i intervenció en els xiquets i xiquetes amb necessitats educatives especials y/o específiques de suport educatiu.
  • CG5: Ser capaç de treballar en l'entorn social per a afavorir el desenrotllament de les persones amb necessitats educatives especials y/o específiques de suport educatiu.
  • CG6: Saber dissenyar els criteris i aplicar els instruments d'avaluació més adequats per a comprovar la qualitat de la resposta educativa que s'està proporcionant.
  • CG7: Aplicar els coneixements adquirits per a comprendre i resoldre problemes complexos i poc habituals en el camp de la intervenció en necessitats educatives especials i /o específiques de suport educatiu.
  • CG8: Desenvolupar la capacitat per a continuar l'aprenentatge de manera autònoma i autodirigida en este camp de tan ràpida evolució, accedint a les aportacions situades en l'avantguarda del coneixement.
  • CG9: Comunicar conclusions, així com el coneixement i els fonaments racionals que les sustenten de forma clara i rigorosa; integrant els coneixements des d'una perspectiva interdisciplinària i manejant adequadament la complexitat que poden presentar alguns casos.
  • CG10: Tindre un compromís actiu amb la igualtat d'oportunitats, l'equitat, la no discriminació i l'accessibilitat universal.
  • CG11: Informar, orientar i col·laborar amb els pares, mares, tutors legals i associacions de familiars, a fi d'aconseguir una optimització de les distintes situacions.
  • CG12: Conéixer, dissenyar, desenrotllar i adaptar processos d'investigació aplicada.
  • CG13: Col·laborar en projectes nacionals i internacionals d'innovació promovent avanços tecnològics, socials i culturals.