Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques

Àmbit de coneixement: Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme

Centre: Facultat d'Economia

Codi titulació: 2212

Web específica del màster: www.uv.es/mba

Universitats participants: Universitat de València

Crèdits totals del títol: 90

Obligatoris:70

Pràctiques externes10

Treball fi de màster:10

Cursos: 2

Places oferides: 30

Modalitat d'ensenyament: Presencial

Llengua docència: ------

Preu del crèdit primera matrícula:35.34€

Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€

Comissió de Coordinació Acadèmica Eva Caplliure Giner (Directora)
Alberto Badenas Rocha
Teresa Fayos Gardo
María Iborra Juan
Clara Martínez Fuentes
Alejandro Mollá Descals
Julia Olmos Peñuela
María Sacramento Quintanilla Alfaro
José Ignacio Duart Redón (PAS)

Interès acadèmic, científic o professional: És ja unànimement acceptat i reconegut que la direcció d’empreses o de qualsevol altre tipus d’organització requereix un ampli conjunt de competències que són tants coneixements, habilitats, actituds, que es poden adquirir a través d’una formació específica adequada. La complexitat de l’activitat empresarial i la cada vegada major turbulència de l’entorn socioeconòmic en el qual aquesta es desenvolupa, exigeixen un tipus de direcció que no deixa lloc a la mera improvisació i intuïció de l’empresari, i es fonamenta en una preparació específica i actualitzada. Està comprovat que l’adequació i la qualitat de la formació dels directius influeix positivament, i de forma significativa, en el desenvolupament i els resultats de les empreses, i constitueix un element diferenciador de les empreses més competitives. La Comunitat Valenciana és un territori d’una gran activitat empresarial, amb sectors empresarials líders a Espanya i capdavanters en l’àmbit internacional. La formació dels seus directius és especialment important en el cas valencià, ja que la majoria de les seues empreses són pimes, amb equips directius molt reduïts i amb grans dificultats per accedir als coneixements especialitzats que requereix la competència d’avui en dia. Els MBA permeten formar els directius en totes les àrees funcionals de l’empresa, a més de la direcció general.