• Horari d'agost

24/07/17

Horari de la biblioteca per al mes d'agost

La biblioteca, durant el mes d'agost, romandrà oberta de l'1 al 4 de 8.15 a 14.15 h
    Tancada del 5 al 31.

• Sports Discus with full text

03/07/17

Sports Discus full text en prova

És una base de dades que recull llibres, articles de revista, tesis, actes de congressos, materials audiovisuals, etc. que tracten sobre les ciències de l’esport i matèries relacionades: medicina esportiva, fisiologia, biomecànica, psicologia de l’esport, entrenament, educació física, competició, etc.

És una eina essencial per a professionals de la salut, investigadors i estudiants, proporcionant una àmplia cobertura a les àrees de fitness, salut i estudis esportius
    Navega pel recurs i deixa’ns la teua opinió al formulari de recursos electrònics en prova

• Mona Pasqua

11/04/17

Biblioteca tancada en Pasqües

La biblioteca romandrà tancada per les festes de Pasqua, del dimecres 13  al dilluns 24 d´abril.

• Dia Mundial Activitat Fisica

06/04/17

Feliç Dia Mundial de l'Activitat Física!

Avui, 6 d'abril, és el Dia Mundial de l'Activitat Física, un dia en el qual s'insta a la població Mundial a la realització d'exercici físic regular per a millorar la salut. Aquest dia té doble importància doncs aquest 6 d'abril es compleixen 120 anys de la celebració dels primers Jocs Olímpics Moderns, que van tenir lloc a Atenes en 1896. La Universitat de València realitza diverses activitats per a celebrar aquest dia.

• Esports

13/03/17

Borsa de treball de Tècnic/a Superior d'Educació Física

Us informem que s'ha enviat al SERVEF l'oferta per a la creació d'una Borsa de treball de Tècnic/a Superior d'Educació Física, ja que en aquest moment no hi ha ningú en la Borsa anterior d'aquesta escala. Aquesta oferta està disponible en el SERVEF a partir d'avui dia 13.
    Aquí teniu l'enllaç amb tota l'informació:

• Tancament biblioteca

13/03/17

Biblioteca tancada durant les Falles

Amb motiu de les Falles, la biblioteca romandrà tancada del 15 al 20 de març

• Logo Cogprints

19/01/17

Repositori Cogprints

Coneixes Cogprints? Cogprints és un repositori en accés obert, que recull documents a text complet de Psicologia, Neurociències, Filosofia i altres matèries.