Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

Des de l'expedient és accessible el formulari, fins i tot es podria fer alguna modificació (les dades originals no es poden modificar).
FORMULARI ASSOCIAT AL TRÀMIT:
Pestanya RGPD- Finalitat, garantia d'ús i declaració de protecció de dades del tràmit.
Pestanya d'acceptació- La persona sol·licitant accepta la declaració responsable que totes les seues dades / documents aportats són vertaders.
Pestanya General-  Té diverses seccions:

  • Dades de la unitat de destinació i tramitació que es vol realitzar. La persona sol·licitant ha de determinar la unitat destinació a la qual vol enviar la sol·licitud. Ho podrà fer de dues formes: 
  • Si coneix el tipus d'unitat destinació i el seu nom, emplenarà les dades a partir de dues llistes de valors.
  • Si no coneix l'estructura de la Universitat i utilitza el cercador predictiu: haurà de seleccionar la tramitació que vol realitzar (llista de circuits o grups de gestió definits per la pròpia Unitat perquè apareguen en la instància general).

En funció de la definició del grup, el missatge arribarà:

  • Inicialment a l'Oficina de Registre que haurà de revisar-lo i redirigir-lo a la unitat que corresponga.

  • Directament a la Unitat i grup destinatari marcat en la sol·licitud.

Dades de la persona sol·licitant

El sistema recupera les dades del certificat electrònic o usuari de correu utilitzat en l'autenticació i permet emplenar dades d'adreça i/o centre i observacions en cas d'alumne/a.
A conseqüència de la validació, es poden obtindre dos resultats que donaran lloc a accions diferents:

  • Si la verificació del destinatari és positiva, això és, la sol·licitud indica un destinatari correcte, no es redirigeix a cap altra unitat o grup dins de la mateixa unitat.
  • Si la verificació del destinatari és negativa, no hi ha dades suficients per a determinar la unitat destinació amb garanties, en aquest cas, la unitat podrà fer una notificació a la persona sol·licitant a través de la Seu electrònica per a determinar el destí.

Una vegada la persona sol·licitant atenga la notificació, arribarà un avís al gestor per a llegir la resposta i actuar d'acord amb el seu contingut redirigint el missatge a la unitat adequada.
Si la verificació determina que és clarament incorrecta i la unitat sap el destí correcte, redirigeix el missatge de manera TOTAL a la nova unitat.