En aquest tutorial s'explica com en funció de les necessitats de cada portal, en la pàgina d’inici d’una entitat UV poden mostrar-se 3, 6, 9 ó 12 novetats. Aquestes s’ordenen per la data de publicació: com més recent, més amunt.
Aquest element s'ajusta a les diferents necessitats de comunicar una notícia:
- Com una nota o avís
- Com una convocatòria
- Com una noticia detallada
- Com una combinació de les dos anteriors
Les novetats que sobrepassen les de portada s'emmagatzemen en pàgines anteriors, com un històric de novetats. Aquest procés és automàtic. L'accés a l'històric de novetats es realitza des del menú d'hamburguesa, on es troba l'enllaç' Veure més' . Les novetats estan configurades per a què en passar el cursor per damunt es desplegue sobre la imatge el resum d'aquesta. Per a accedir al detall de la novetat és necessari clickar damunt del titular.
Per a la creació d'una novetat clicarem al menú gestor 'Nou>Novetat', i emplenarem com a mínim el titular, el detall de la notícia, i la imatge, que ha de tenir de forma obligatòria unes dimensions de 860 x 602 pixels. Una vegada generada la primera versió en valencià, farem la traducció al castellà, i si escau a l'anglés.