Per a la generació de la identitat visual de marca dels estudis de la Universitat de València: graus, màsters oficials, doctorats, títols propis i activitats formatives complementàries de qualsevol índole, se seguiran les següents indicacions:
- En posició ostensiblement jeràrquica, l'isologotip de la Universitat de València en 2 línies (preferentment) o en 1 línia, tal com es defineix en https://links.uv.es/identitat/isologotip
- En segon lloc, després de l'isologotip de la UV, el nom del títol o activitat formativa, fent servir la tipografia corporativa de la Universitat de València, tal com ve definida en: https://links.uv.es/identitat/tipografia
- No està permesa la incorporació o integració de cap element gràfic ni textual de caràcter addicional als dos especificats anteriorment.
Exemples d'aplicació:
Addicionalment, i sense que supose la modificació o alteració de la marca anteriorment especificada, en els continguts del canal del qual es tracte (web, blog, xarxa social, full de mà, etc.) podrà fer-se serivr una iconografia pròpia que ajude a l'estructuració i a la millora de la llegibilitat dels continguts.
Aquesta iconografia pròpia haurà d'emprar-se de manera diferenciada de la marca anteriorment detallada, i en cap cas integrada amb la marca.
Iconografia disponible:
https://links.uv.es/identitat/iconografia-complementaria
Plantilles: