UVdisabilityUniversitat de ValènciaGeneral Foundation Logo del portal

Imatge simbòlica de la força vital
El psicòleg i Alumni Agustín Olmos oferirà una conferència al novembre
Face-to-face

La conferència es presenta amb el títol: "Sobre la renovació de la força vital. De l'art de la vella Europa a les avantguardes del S.XX".

 

  • Adreçat a AlumniUV Premium / AlumniUV Basic / Públic en general

Jung diferenciava entre l'energia individual (libido) i la Força Vital, una energia que transcendeix el personal i que procedeix de l'inconscient col·lectiu, es tracta d'una energia universal. L'home ha necessitat sempre, al llarg de la història, arreplegar eixa força vital i renovar-se amb ella. En aquesta conferència recorrem el simbolisme d'eixa força vital, primer en els orígens, en el simbolisme de l'art de la Vella Europa, per a després retrobar-nos amb eixe simbolisme en les Avantguardes històriques del S.XX.

El psicòleg Agustín Olmos Pascual forma part de la Comunitat AlumniUV i col·labora periòdicament en el programa Alumni Comparteix. Llicenciat en Psicologia per la Universitat de València. Màster en Psicologia Analítica per la Universitat Ramón Llull de Barcelona. Membre fundador de "La Societat de Psicologia Analítica de València". Membre fundador de l'Associació  de Psicologia Analítica "La Savina". Ha tingut consulta privada fins a l'any 2021, col·laborant amb diferents companyies en l'àrea de la Salut. En l'actualitat està jubilat i es dedica a escriure treballs de Psicologia analítica i a donar conferències.

 

Date 27 november 2025 at 17:00 to 18:00. Thursday.

 
 
Place

Fundació General UV

Amadeo de Saboya 4 (7a planta)

Valencia (46010)

 
Organized by
 
alumniuv@uv.es

 
More information