![]() |
MERCEDES HERRERO MONTAGUD Directora General Florida Grup Educatiu |
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. Doctora en Economia per la Universitat de València (programa oficial de doctorat en Economia Social). Ajudant d'escola universitària/Ajudant de facultat, Universitat de València, Facultat d'Econòmiques, 1991-1996. Professora titular Unitat d'Empresa i Turisme de Florida Universitària, 1997-2019. Responsable de la Unitat d'Empresa i Turisme a Florida Universitària durant el curs 2018-2019 i des de setembre de 2019 directora d'Estudis Superiors. Les funcions principals del lloc de direcció de Florida Universitària són les següents:
|
+info: |
NOELIA CÁNOVAS PÉREZ Cofundadora y CEO Es tu actitud (escola en línia) |
Apassionada de l'educació, la psicologia i l'emprenedoria. Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per l'UJI, màster en Prevenció i Intervenció Psicològica de Problemes de Conducta a Escola, per la VIU, experta en Intel·ligència Emocional per PREXIE i mentoria per la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València. Seleccionada per la Fundació Pablo VI i la Fundació Conexus com a líder emergent en l'àmbit de l'educació i la psicologia, i com una de les 30 dones emprenedores de la Comunitat Valenciana per l'ambaixada d'EUA i W Startup Community. Fa 14 anys que em dedique a l'ensenyament des de dues grans àrees:
La creença que tothom té dret a una infància feliç em va portar a crear el programa «Sueña», un projecte contra la violència escolar. Aquest programa va rebre el reconeixement de la Conselleria d'Educació i un premi de la Fundació Telefónica, a través del seu programa «Think big». Després de dos anys, em vaig convertir en ambaixadora del programa i vaig promoure l'emprenedoria social en diverses universitats espanyoles. Des de fa quatre anys soc CEO i cofundadora de l'empresa de formació Es tu actitud, i és que sempre ha pensat que l'ensenyament és molt més que la transmissió de coneixements. L'actitud amb què transmets, la motivació i la gestió de les emocions són les claus per a l’èxit en el desenvolupament de l'aprenentatge i per descomptat, en el desenvolupament personal.
|
+info: |
JULIA JARABO AGUADO Educadora social Serveis Socials Mancomunitat Plana Alta |
Em vaig graduar en Educació Social a la Universitat de València i després vaig fer un màster Internacional en Migracions, el qual em va permetre treballar com a mediadora intercultural i realitzar tallers en un grup d'autogestió de joves. Quan va finalitzar el projecte, vaig treballar durant un any com a educadora social en un centre de protecció, fins que em van trucar per a treballar en serveis socials com a funcionària interina. He anat canviant d'ajuntaments i treballant com a educadora social a Serveis Socials fins al juny del 2023, quan vaig començar com a funcionària de carrera a la Mancomunitat de la Plana Alta. |
+info: |
PEPA DOMINGO TORRES Responsable d'Estudis i Projectes Siena Educación |
Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universitat de València tinc també un màster en Rendiment, Abandonament i Fracàs Escolar de la mateixa universitat. Soc una apassionada de l'educació i de l'orientació i el meu objectiu des de l'inici de la meua carrera professional va ser treballar amb infants i joves i acompanyar-los en el progrés personal i acadèmic; al capdavall, assistir-los en el desenvolupament integral i tenir cura del seu benestar emocional. Com a complement d’aquesta feina vaig començar a assessorar famílies en processos de criança, em vaig formar en disciplina positiva i en tècniques Gestalt per a infància i adolescència. Tot plegat ho vaig treballar en un gabinet pedagògic propi i comencí a compatibilitzar-ho amb la participació, a través de diferents entitats de l'àmbit educatiu i social, en projectes d'intervenció socioeducativa com a pedagoga i orientadora de joves en situació de vulnerabilitat, així com en projectes d'orientació i formació de diversos col·lectius. En la meua constant inquietud per aprendre i formar-me vaig cursar el diploma de Direcció i Gestió de Projectes per UV-MasterDap, el qual em va donar l'oportunitat d’introduir-me en l'elaboració i gestió de projectes i de tenir-ne una visió més completa. Poder participar en la creació de projectes que ajuden a millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones és actualment part del meu treball. Poder treballar per i per a les persones és el que m'impulsa a seguir creixent. A hores d’ara soc responsable de projectes educatius, socials i formatius a Siena Educación, a més de continuar orientant i acompanyant tothom que em necessite. |
+info: |
MARÍA CALAFAT SELMA Directora de centres, serveis de promoció i programes Fundación Juan Ignacio Muñoz Bastide |
Formació: diplomada en Educació Social, graduada en Pedagogia i postgrau d'Educació Especial i Lideratge i Gestió de Centres Educatius per la Universitat de València. Perfil professional: formadora de cursos, com ara de monitor de lleure, animador sociocultural, habilitats socials, diversitat funcional i resolució de conflictes. Autònoma i propietària d'una empresa d'animació, IDEOCE, durant 10 anys. Preparació de campaments, programes i tallers, a més de gestió de personal i subvencions. Ara fa 4 anys que treballe a FJIMB. Hi vaig començar amb un programa de l’Ajuntament amb la coordinació del servei i actualment m’encarregue de la direcció de programes, serveis de promoció i centres. |
+info: |
DANIEL GOZÁLVEZ NAVARRO Coordinador de secció de menors Terciarios Capuchinos (Fundación Amigó) |
Graduat en Educació Social per la Universitat de València, així com màster en Política, Gestió i Direcció d'Institucions Educatives i màster de Formació Permanent en Prevenció i Intervenció amb Adolescents en Risc i Violència Filioparental (Adeit). Actualment coordina una de les àrees del centre Colònia Sant Vicent Ferrer (centre residencial de caràcter educatiu dedicat al compliment de mesures judicials). El seu objectiu és poder compartir la seua experiència i el seu desenvolupament professional i acadèmic amb persones que tinguen interès en el mateix camp d' acció social. |
+info: |
ANA ANCHETA ARRABAL PDI-Titular d'Universitat Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació Universitat de València |
És professora del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació de la Universitat de València, on ha desenvolupat diverses funcions acadèmiques, docents i investigadores des de 2005. Mestra en Educació Infantil per la Universitat d’Alacant (2001), també és llicenciada en Pedagogia per la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la UV (2004). Per a aquesta última titulació va obtenir el primer premi de promoció acadèmica i el segon premi estatal en 2005, de les autoritats educatives valencianes i estatals, respectivament. És doctora en Educació en Estudis Polítics i Socials des de 2010, després de quatre anys de contracte que el Consell Valencià de Ciència i Tecnologia va concedir a la seua proposta de doctorat. La seua dissertació, amb menció europea, va obtenir el Premi Extraordinari de Doctorat de la UV en 2010, i va obrir una línia d'investigació centrada en l'educació i atenció de la primera infància des de la perspectiva comparada. Durant l'última dècada ha estat treballant en diverses xarxes i projectes nacionals i internacionals que se centren en l'estudi d'aquest camp. L'interès i investigació que desenvolupa la Dra. Ancheta Arrabal versa sobre el dret a l'educació, els drets de la infància i el paper de l'educació per a l'equitat i la justícia social. És per això que també ha col·laborat professionalment en i amb diferents entitats, societats cientificoeducatives i ONG, a més de formar part del Laboratori de Sociologia Analítica (Edu) de la UV, des de 2018, la Societat Espanyola d'Educació Comparada i la Comparative Education European Society. Des de 2014, la doctora Ana Ancheta Arrabal és secretària del Centre d'Educació Comparada de la UV, on ha impulsat i implementat diverses activitats científiques i acadèmiques, així com de divulgació sobre l'educació comparada i internacional, el dret a l'educació, els drets de l'infància, les agendes globals per a l'educació i la Campanya global per l'educació, amb la qual coopera des del 2007. |
+info: |
CONSUELO MALLEBRERA QUILES Cap del Departament d’Orientació Educativa IES Doctor Balmis |
Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València i màster universitari en Dificultats d'Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge (Universitat Oberta de Catalunya). Educadora certificada en Disciplina Positiva per a Famílies (Associació Disciplina Positiva). Títol d'expert en Psicoteràpia Breu amb Infants i Adolescents (Societat Espanyola de Medicina Psicosomàtica i Psicoteràpia). Actualment treballa en el Departament d'Orientació de l'IES Doctor Balmis (Alacant). Hi du a terme, entre altres funcions: assessorament i cooperació amb els equips educatius, figures de coordinació i òrgans de govern, de coordinació docent i de participació dels centres docents; participació en l'avaluació sociopsicopedagògica de l'alumnat que ho requereix; col·laboració amb la direcció del centre en la tramitació de les mesures de resposta educativa per a la inclusió; suport a l'alumnat que ho requereix mitjançant un acompanyament de reforç de l’ajustament personal; orientació a les famílies, i establiment i coordinació d’accions conjuntes amb els agents externs i els serveis educatius, socials i sanitaris, etc. |
+info: |
JOSÉ GONZÁLEZ SUCH Catedràtic de l'àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació Universitat de València |
José és llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació i Doctor en Filosofia i Ciències de l'Educació amb premi extraordinari. Ha treballat com a director del departament M.I.D.E. 2003-2009. Director del màster d'Educació Especial de la Universitat de València 2012-2014 i 2018-2021. Té 6 quinquennis docents, 3 sexennis d'investigació i 1 de transferència. És membre del grup GemEduco i de diferents organitzacions educatives. Coordinador de la Xarxa d'Innovació educativa i Qualitat Docent InnovaMIDE. Visiting Research*Scholar en la University of Colorado at Boulder i en la School of Education a Stanford University. Línies d'investigació prioritàries: disseny d'instruments de mesura i avaluació, avaluació de competències, programes, professorat i sistemes educatius; innovació educativa. Ha participat i dirigit diferents projectes d'investigació nacionals i internacionals. Actualment és Catedràtic de l'àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació. |
+info: |
CARMEN PELLICER IBORRA Presidenta Fundació Trilema |
Carmen Pellicer, teòloga, pedagoga i escriptora, és la presidenta de la Fundació Trilema des de 1998 - Ashoka Fellow 2016. A més, té la titularitat de sis centres educatius a Manises i La Pobla Llarga (València), Madrid, Sòria i Zamora, en els quals s'apliquen les innovacions pedagògiques per a aconseguir la inclusió, un enfocament multidisciplinari i la personalització. En l'actualitat, dirigix la revista ‘Quaderns de Pedagogia’. Va fundar juntament amb José Antonio Marina la Càtedra d'Intel·ligència Executiva de la Universitat Nebrija. Dirigix el Màster Learning Leaders (MLL) per a la capacitació de líders en innovació. Ha participat en diferents programes de Project Zero de la Universitat d'Harvard sobre Intel·ligències Múltiples. Presidix AECOPE, l'Associació Espanyola de Coaching Pedagògic i Avaluació Educativa, i amb el seu equip porta realitzant programes de Coaching i Desenvolupament Professional Docent en més de 3.000 centres escolars. |
+info: |
AGUSTÍN DOMINGO MORATALLA Catedràtic de Filosofia Moral i Política. Director del Màster en Ètica i Democràcia Universitat de València |
Catedràtic de Filosofia Moral i Política. Director del Màster en Ètica i Democràcia en Universitat de València. President de European Bussines Ethic Network-España. |
+info: |