UVocupacióFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

 

 

     

MERCEDES HERRERO MONTAGUD

Directora General 

Florida Grup Educatiu

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. Doctora en Economia per la Universitat de València (programa oficial de doctorat en Economia Social). Ajudant d'escola universitària/Ajudant de facultat, Universitat de València, Facultat d'Econòmiques, 1991-1996. Professora titular Unitat d'Empresa i Turisme de Florida Universitària, 1997-2019. Responsable de la Unitat d'Empresa i Turisme a Florida Universitària durant el curs 2018-2019 i des de setembre de 2019 directora d'Estudis Superiors.

Les funcions principals del lloc de direcció de Florida Universitària són les següents:

 

  • Controlar, juntament amb les diferents direccions, caps, coordinacions i col·lectius docents, l'estratègia, les polítiques i els processos pedagògics i de gestió, així com els serveis, per a garantir la innovació, l’actualització i la competitivitat de les titulacions/productes i aconseguir, d’aquesta manera, la rendibilitat de l'àrea.
  • Establir i garantir relacions institucionals i de treball amb organitzacions públiques i privades externes que col·laboren a millorar el posicionament i les aliances de Florida i de l'àrea.
  • Garantir el desenvolupament professional dels docents i del personal tècnic de l'àrea, juntament amb les direccions d'unitat, la Coordinació d'Investigació i la Direcció de Persones.
  • Definir un marc pedagògic comú que permeta diferenciar la marca Florida a les persones usuàries i clients en els productes de totes les etapes educatives, concretament als d’SE.
  • Facilitar i col·laborar en l'establiment de criteris d'actuació i posada en marxa de processos que milloren l'eficàcia i l’eficiència en l'àrea d'estudis superiors i, en general, en l'organització.
  • Garantir la satisfacció de clients i stakeholders.
  • D'acord amb les direccions d'unitat, impulsar la generació de cohesió a l'àrea, atendre i gestionar les necessitats, les sol·licituds i el flux d'idees i propostes dels diferents col·lectius per  a aprofitar, de la millor manera possible, tot el capital humà de l'àrea.
  • Impulsar i nodrir un saber fer als diferents col·lectius basat en les competències del treball en equip cooperatiu, la innovació i els principis i valors de la nostra cooperativa.
  • Juntament amb la Direcció de Persones i l'Equip Directiu, continuar generant una cultura basada en la transparència en la presa de decisions i l'avaluació de resultats per a facilitar la millora dels nostres productes i de les competències personals, tant de l’alumnat com del professorat.

+info:

     

NOELIA CÁNOVAS PÉREZ

Cofundadora y CEO

Es tu actitud (escola en línia)

Apassionada de l'educació, la psicologia i l'emprenedoria. Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per l'UJI, màster en Prevenció i Intervenció Psicològica de Problemes de Conducta a Escola, per la VIU, experta en Intel·ligència Emocional per PREXIE i mentoria per la Càtedra de Cultura Empresarial de la Universitat de València.

Seleccionada per la Fundació Pablo VI i la Fundació Conexus com a líder emergent en l'àmbit de l'educació i la psicologia, i com una de les 30 dones emprenedores de la Comunitat Valenciana per l'ambaixada d'EUA i W Startup Community.

Fa 14 anys que em dedique a l'ensenyament des de dues grans àrees:

  • En primer lloc com a mestra: d'educació primària, directora de treballs de final de màster en la VIU, membre de tribunal universitari, impartint cursos i tallers tant per al sector públic com el sector privat: universitats, centres educatius, Fundació Telefònica, LABORA, SEPE, Consell de la Joventut d'Espanya, Consell Valencià de la Joventut, Escuela de Jóvenes Emprendedores.
  • En segon lloc com a mentora en la Càtedra de Cultura Empresarial de la UV, en el grau LEINN de Florida Universitària, a l’Ajuntament de València i en el Programa agents de canvi.

La creença que tothom té dret a una infància feliç em va portar a crear el programa «Sueña», un projecte contra la violència escolar. Aquest programa va rebre el reconeixement de la Conselleria d'Educació i un premi de la Fundació Telefónica, a través del seu programa «Think big». Després de dos anys, em vaig convertir en ambaixadora del programa i vaig promoure l'emprenedoria social en diverses universitats espanyoles.

Des de fa quatre anys soc CEO i cofundadora de l'empresa de formació Es tu actitud, i és que sempre ha pensat que l'ensenyament és molt més que la transmissió de coneixements. L'actitud amb què transmets, la motivació i la gestió de les emocions són les claus per a l’èxit en el desenvolupament de l'aprenentatge i per descomptat, en el desenvolupament personal.

+info:

     

JULIA JARABO AGUADO

Educadora social Serveis Socials  

Mancomunitat Plana Alta

Em vaig graduar en Educació Social a la Universitat de València i després vaig fer un màster Internacional en Migracions, el qual em va permetre treballar com a mediadora intercultural i realitzar tallers en un grup d'autogestió de joves.

Quan va finalitzar el projecte, vaig treballar durant un any com a educadora social en un centre de protecció, fins que em van trucar per a treballar en serveis socials com a funcionària interina. He anat canviant d'ajuntaments i treballant com a educadora social a Serveis Socials fins al juny del 2023, quan vaig començar com a funcionària de carrera a la Mancomunitat de la Plana Alta.

+info:

     

PEPA DOMINGO TORRES

Responsable d'Estudis i Projectes 

Siena Educación

Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universitat de València tinc també un màster en Rendiment, Abandonament i Fracàs Escolar de la mateixa universitat.

Soc una apassionada de l'educació i de l'orientació i el meu objectiu des de l'inici de la meua carrera professional va ser treballar amb infants i joves i acompanyar-los en el progrés personal i acadèmic; al capdavall, assistir-los en el desenvolupament integral i tenir cura del seu benestar emocional. Com a complement d’aquesta feina vaig començar a assessorar famílies en processos de criança, em vaig formar en disciplina positiva i en tècniques Gestalt per a infància i adolescència. Tot plegat ho vaig treballar en un gabinet pedagògic propi i comencí a compatibilitzar-ho amb la participació, a través de diferents entitats de l'àmbit educatiu i social, en projectes d'intervenció socioeducativa com a pedagoga i orientadora de joves en situació de vulnerabilitat, així com en projectes d'orientació i formació de diversos col·lectius.

En la meua constant inquietud per aprendre i formar-me vaig cursar el diploma de Direcció i Gestió de Projectes per UV-MasterDap, el qual em va donar l'oportunitat d’introduir-me en l'elaboració i gestió de projectes i de tenir-ne una visió més completa. Poder participar en la creació de projectes que ajuden a millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones és actualment part del meu treball. Poder treballar per i per a les persones és el que m'impulsa a seguir creixent.

A hores d’ara soc responsable de projectes educatius, socials i formatius a Siena Educación, a més de continuar orientant i acompanyant tothom que em necessite.

+info:

     

MARÍA CALAFAT SELMA

Directora de centres, serveis de promoció i programes 

Fundación Juan Ignacio Muñoz Bastide

Formació: diplomada en Educació Social, graduada en Pedagogia i postgrau d'Educació Especial i Lideratge i Gestió de Centres Educatius per la Universitat de València.

Perfil professional: formadora de cursos, com ara de monitor de lleure, animador sociocultural, habilitats socials, diversitat funcional i resolució de conflictes. Autònoma i propietària d'una empresa d'animació, IDEOCE, durant 10 anys. Preparació de campaments, programes i tallers, a més de gestió de personal i subvencions.

Ara fa 4 anys que treballe a FJIMB. Hi vaig començar amb un programa de l’Ajuntament amb la coordinació del servei i actualment m’encarregue de la direcció de programes, serveis de promoció i centres.

+info:

     

DANIEL GOZÁLVEZ NAVARRO

Coordinador de secció de menors

Terciarios Capuchinos (Fundación Amigó)

Graduat en Educació Social per la Universitat de València, així com màster en Política, Gestió i Direcció d'Institucions Educatives i màster de Formació Permanent en Prevenció i Intervenció amb Adolescents en Risc i Violència Filioparental (Adeit).

Actualment coordina una de les àrees del centre Colònia Sant Vicent Ferrer (centre residencial de caràcter educatiu dedicat al compliment de mesures judicials). El seu objectiu és poder compartir la seua experiència i el seu desenvolupament professional i acadèmic amb persones que tinguen interès en el mateix camp d' acció social.

+info:

     

ANA ANCHETA ARRABAL

PDI-Titular d'Universitat

Departament d’Educació Comparada i Història de l’Educació

Universitat de València

És professora del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació de la Universitat de València, on ha desenvolupat diverses funcions acadèmiques, docents i investigadores des de 2005. Mestra en Educació Infantil per la Universitat d’Alacant (2001), també és llicenciada en Pedagogia per la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la UV (2004). Per a aquesta última titulació va obtenir el primer premi de promoció acadèmica i el segon premi estatal en 2005, de les autoritats educatives valencianes i estatals, respectivament.

És doctora en Educació en Estudis Polítics i Socials des de 2010, després de quatre anys de contracte que el Consell Valencià de Ciència i Tecnologia va concedir a la seua proposta de doctorat. La seua dissertació, amb menció europea, va obtenir el Premi Extraordinari de Doctorat de la UV en 2010, i va obrir una línia d'investigació centrada en l'educació i atenció de la primera infància des de la perspectiva comparada. Durant l'última dècada ha estat treballant en diverses xarxes i projectes nacionals i internacionals que se centren en l'estudi d'aquest camp. L'interès i investigació que desenvolupa la Dra. Ancheta Arrabal versa sobre el dret a l'educació, els drets de la infància i el paper de l'educació per a l'equitat i la justícia social.

És per això que també ha col·laborat professionalment en i amb diferents entitats, societats cientificoeducatives i ONG, a més de formar part del Laboratori de Sociologia Analítica (Edu) de la UV, des de 2018, la Societat Espanyola d'Educació Comparada i la Comparative Education European Society. Des de 2014, la doctora Ana Ancheta Arrabal és secretària del Centre d'Educació Comparada de la UV, on ha impulsat i implementat diverses activitats científiques i acadèmiques, així com de divulgació sobre l'educació comparada i internacional, el dret a l'educació, els drets de l'infància, les agendes globals per a l'educació i la Campanya global per l'educació, amb la qual coopera des del 2007.

+info:

     

CONSUELO MALLEBRERA QUILES

Cap del Departament d’Orientació Educativa  

IES Doctor Balmis

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de València i màster universitari en Dificultats d'Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge (Universitat Oberta de Catalunya).

Educadora certificada en Disciplina Positiva per a Famílies (Associació Disciplina Positiva). Títol d'expert en Psicoteràpia Breu amb Infants i Adolescents (Societat Espanyola de Medicina Psicosomàtica i Psicoteràpia).
Quant a l’àmbit professional, és orientadora educativa en la Conselleria d'Educació de la Comunitat Valenciana des de fa més de 10 anys. Compta amb experiència anterior com a psicopedagoga i psicòloga infantil (gabinets psicopedagògics privats), tècnica d'orientació professional (Servef, actualment Labora), tècnica especialista en jocs i joguets (Institut Tecnològic del Joguet).

Actualment treballa en el Departament d'Orientació de l'IES Doctor Balmis (Alacant). Hi du a terme, entre altres funcions: assessorament i cooperació amb els equips educatius, figures de coordinació i òrgans de govern, de coordinació docent i de participació dels centres docents; participació en l'avaluació sociopsicopedagògica de l'alumnat que ho requereix; col·laboració amb la direcció del centre en la tramitació de les mesures de resposta educativa per a la inclusió; suport a l'alumnat que ho requereix mitjançant un acompanyament de reforç de l’ajustament personal; orientació a les famílies, i establiment i coordinació d’accions conjuntes amb els agents externs i els serveis educatius, socials i sanitaris, etc.

+info:

     

JOSÉ GONZÁLEZ SUCH

Catedràtic de l'àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació

Universitat de València

José és llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació i Doctor en Filosofia i Ciències de l'Educació amb premi extraordinari.

Ha treballat com a director del departament M.I.D.E. 2003-2009. Director del màster d'Educació Especial de la Universitat de València 2012-2014 i 2018-2021. Té 6 quinquennis docents, 3 sexennis d'investigació i 1 de transferència. És membre del grup GemEduco i de diferents organitzacions educatives. Coordinador de la Xarxa d'Innovació educativa i Qualitat Docent InnovaMIDE. Visiting Research*Scholar en la University of Colorado at Boulder i en la School of Education a Stanford University. Línies d'investigació prioritàries: disseny d'instruments de mesura i avaluació, avaluació de competències, programes, professorat i sistemes educatius; innovació educativa. Ha participat i dirigit diferents projectes d'investigació nacionals i internacionals.

Actualment és Catedràtic de l'àrea de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació.

+info:

     

CARMEN PELLICER IBORRA

Presidenta 

Fundació Trilema

Carmen Pellicer, teòloga, pedagoga i escriptora, és la presidenta de la Fundació Trilema des de 1998 - Ashoka Fellow 2016.

A més, té la titularitat de sis centres educatius a Manises i La Pobla Llarga (València), Madrid, Sòria i Zamora, en els quals s'apliquen les innovacions pedagògiques per a aconseguir la inclusió, un enfocament multidisciplinari i la personalització.

En l'actualitat, dirigix la revista ‘Quaderns de Pedagogia’. Va fundar juntament amb José Antonio Marina la Càtedra d'Intel·ligència Executiva de la Universitat Nebrija. Dirigix el Màster Learning Leaders (MLL) per a la capacitació de líders en innovació.

Ha participat en diferents programes de Project Zero de la Universitat d'Harvard sobre Intel·ligències Múltiples. Presidix AECOPE, l'Associació Espanyola de Coaching Pedagògic i Avaluació Educativa, i amb el seu equip porta realitzant programes de Coaching i Desenvolupament Professional Docent en més de 3.000 centres escolars.

+info:

     

AGUSTÍN DOMINGO MORATALLA

Catedràtic de Filosofia Moral i Política. Director del Màster en Ètica i Democràcia 

Universitat de València

Catedràtic de Filosofia Moral i Política.

Director del Màster en Ètica i Democràcia en Universitat de València.

President de European Bussines Ethic Network-España.

+info: