Descripció:

Convocatòria per a estudiants que, amb estudis universitaris oficials parcials estrangers, sol·liciten l'ingrés en algun dels graus que imparteix la Facultat de Dret en el curs 2017/18.

Terminis:

• Presentació: De l'1 al 30 de juliol de 2017
  • Subsanació de documentació: Fins al 6 de setembre de 2017
  • Resultats: Abans del 30 de setembre 2017

Titulacions i places disponibles per a l’accés amb estudis universitaris parcials:

• Grau en Dret: 8 places
  • Grau en Criminologia: 1 plaça
  • Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública: 1 plaça

Requisits:

• Estudiants amb estudis universitaris estrangers parcials als quals els siga reconegut un mínim de 30 crèdits.
  • Estudiants amb estudis completats amb l'obtenció d'un títol estranger, que no hagen obtingut l’homologació del títol a Espanya.

Criteris d'ordenació i prelació de les sol•licituds:

D'acord amb l'article 5 del Reglament sobre admissió d'estudiants amb estudis universitaris oficials parcials els criteris d'ordenació són:

1. Estudiants de titulacions de la mateixa branca de coneixement. Quan es tracte de sol·licituds d'admissió a títols que habiliten per a l'exercici d'activitats professionals regulades a Espanya, tindran preferència les sol·licituds d'estudiants/tes procedents de títols que habiliten per a la mateixa professió regulada i, a continuació, la resta de sol·licituds de la mateixa branca de coneixement.
  2. Estudiants procedents de titulacions d'altres branques de coneixement.
  3. Una vegada aplicats els criteris anteriors, el criteri d'ordenació dins de cada grup serà:
    a) Nombre de crèdits reconeguts.
    b) Nota mitjana de l’expedient acadèmic.
    c) Causa que motive la sol·licitud degudament acreditada:
              1. Trasllat laboral o de residència familiar.
              2. Esportistes d'alt nivell i rendiment.
              3. Existència de conveni amb la universitat d'origen
              4. Altres causes justificades

Procediment per a presentar les sol·licituds

Documentació  que cal presentar