Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Dret

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, les persones usuàries de la Secretaria de la Facultat de Dret podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
  • Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
  • Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació

• Atenció telefònica: 96 386 41 00
  • Atenció postal: Avinguda Tarongers s/n, 46022 València
  • Fax: 96 382 85 96
  • Adreça electrònica: fac.dret@uv.es
  • Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Dret en horari d’atenció (de 9 a 14 h. de dilluns a divendres, i de 16 a 18 h. dilluns i dimarts, llevat juny, juliol i períodes de vacances).
  • Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
  • Enquestes