Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, les persones usuàries de la Secretaria de la Facultat de Dret podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d'informació, dubtes, qüestions, etc., que se'ls plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Vies de comunicació
- Atenció telefònica: 96 386 41 00
- Atenció postal: Avinguda Tarongers s/n, 46022 València
- Fax: 96 382 85 96
- Adreça electrònica: fac.dret@uv.es
- Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Dret en horari d’atenció (de 9 a 14 h. de dilluns a divendres, i de 16 a 18 h. dilluns i dimarts, llevat juny, juliol, setembre i períodes de vacances).
- Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
- Enquestes