¿Mejoran los juegos de palabras la fluidez lectora?
4 de de novembre de 2019
Resumen de la presentación realizada por Manuel Perea durante las "VII Jornadas ERI LECTURA: Investigación y Buenas Prácticas en Educación" (Valencia, 18 - 19 de octubre de 2019)
Com millorar la comprensió d'un text a través d’autoexplicacions i preguntes?
4 de de novembre de 2019
Resum de la presentació realitzada per Marian Serrano y Alba Rubio durant les "VII Jornades ERI LECTURA: Investigació i Bones Pràctiques en Educació" (València, 18 - 19 d'octubre de 2019)
READit VMS: Una aplicació per a facilitar la lectura de panells de missatge variable durant la conducció
4 de de novembre de 2019
Resum de la presentació realitzada per Javier Roca durant les "VII Jornades ERI LECTURA: Investigació i Bones Pràctiques en Educació" (València, 18 - 19 d'octubre de 2019)
¿Cómo mejorar el aprendizaje de vocabulario variando el contexto?
4 de de novembre de 2019
Resumen de la presentación realizada por José Luis Tàpia durante las "VII Jornadas ERI LECTURA: Investigación y Buenas Prácticas en Educación" (Valencia, 18 - 19 de octubre de 2019)
¿Influyen las diferencias culturales en las habilidades prelectoras de niños con una misma lengua?
4 de de novembre de 2019
Resumen de la presentación realizada por Pilar Sellés durante las "VII Jornadas ERI LECTURA: Investigación y Buenas Prácticas en Educación" (Valencia, 18 - 19 de octubre de 2019)
LLegir en paper o en suports digitals?
5 de de març de 2019
Un estudi liderat per l’Estructura de Recerca Interdisciplinària de Lectura (ERI Lectura) de la Universitat de València ha demostrat l’anomenat “efecte de superioritat del paper”: les persones comprenen millor un mateix text si el lligen en paper que si ho fan en digital (per exemple en tauletes o ordinadors). Aquestes conclusions són una novetat en la literatura científica en la mesura que actualment cada vegada és més freqüent la introducció de nous mitjans tecnològics a les escoles.