Branca de coneixement: Ciències Socials i Jurídiques

Àmbit de coneixement: Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme

Centre: Facultat d'Economia

Codi titulació: 2166

Web específica del màster: http://iei.uv.es/master/

Universitats participants: Universitat de València

Crèdits totals del títol: 90

Obligatoris:52

Optatius:8

Pràctiques externes24

Treball fi de màster:6

Cursos: 2

Places oferides: 30

Modalitat d'ensenyament: Presencial

Llengua docència: ------

Preu del crèdit primera matrícula:35.34€

Preu del crèdit primera matrículaper a estudiantat estranger no UE ni règim comunitari:70.68€

Comissió de Coordinació Acadèmica Haydeé Calderón García (Co-Directora)
Teresa Fayos Gardó (Co-Directora)
María Feo Valero
Vicente Juan Pallardó López
José Pla Barber
Beatriz Cárdenas Chica (PAS)

Interès acadèmic, científic o professional: El màster Internacionalització econòmica: gestió del comerç internacional ofereix el conjunt de coneixements, tècniques i eines necessàries per a establir i desenvolupar les línies de política i estratègia comercial internacional que més s’adapten a les necessitats d’una empresa amb vocació d’elaborar o perfeccionar un sòlid procés d’internacionalització. Tot això, a més, reforçat per la presència d’un component significatiu d’anàlisi de l’economia que envolta el procés de globalització de les empreses. També es dóna resposta a les necessitats d’institucions, nacionals i internacionals, de promoció, regulació i anàlisi del comerç internacional. La situació econòmica actual planteja un repte d’excepcional magnitud a les institucions públiques, les entitats financeres, les empreses no financeres i a tots els professionals que tenen responsabilitats en aquestes instàncies. Aquests professionals es veuen obligats a respondre a factors tals com ara: la necessitat de modificar les estratègies d’internacionalització; la constant pressió d’una competència internacional creixent (però també de majors oportunitats en nous mercats); la responsabilitat de discriminar entre una multiplicitat d’opcions d’inversió, real i financera, moltes vegades d’elevada dificultat de valoració; l’obligació d’estudiar les debilitats, de modificar i d’adaptar-se en matèria comptable, auditora i de regulació; la conveniència de coordinar polítiques micro i macroeconòmiques. Per tant, les noves generacions que es desitgen incorporar al mercat laboral internacional, global en el seu funcionament, en les seues responsabilitats i en els seus objectius, han d’estar preparats per a la interminable llista de reptes, alhora que d’oportunitats, que es presenten. Per a això, s’ofereix una formació específica amb una orientació explícitament internacional que aprofundeix en els coneixements previs i capacita per a submergir-se en aquest món econòmic nou.