Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Avís

17/01/18

Parada dels sistemes informàtics

Des del divendres 19 a les 21.00 h fins dilluns 22 de gener a les 24.00 h, es procedirà al trasllat físic de tots els sistemes informàtics de la Universitat de València. Aquesta intervenció requereix una parada tècnica de TOTS els sistemes centrals i, per tant, de TOTES les aplicacions (Aula Virtual, catàleg, correu electrònic, Web, espais de disc i núvol, wi-fi, etc.)

Les biblioteques de Ciències Socials, d’Humanitats i Ciències de la Salut mantindran el seu horari especial de cap de setmana i de 24 hores però sense accés als serveis informàtics.

La Biblioteca de Ciències “Eduard Boscà” no tindrà  corrent elèctric i romandrà tancada des del divendres 19 a les 21.00 hores fins al diumenge 21 a les 9.00 hores. Per aquesta raó, s’obriran diverses aules a l’Aulari Interfacultatiu amb accés pel carrer Primer de Maig. La Biblioteca obrirà el diumenge a les 9.00 h però els serveis informàtics no es restabliran fins a les 24.00 h del dilluns 22 de gener.

Per a accedir a la biblioteca serà necessari identificar-se com a estudiant, professor o PAS de la Universitat de València.

Lamentem les molèsties ocasionades.