Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • paraula Benvinguts en diferents idiomes

07/09/18

Sessions de Benvinguda

Durant setembre i octubre la Biblioteca d'Humanitats us dona la Benvinguda, especialment els alumnes de nou ingrés. Tots els grups de 1er de Grau de les titulacions de les 3 Facultats (Gª i Hª, CC Educ. i Filologia) teniu l'oportunitat de fer una visita guiada i una sessió de Competències informacionals per mediació del vostre professor. T'estalviarem temps per a obtindre i arribar a  tot allò que posa al teu abast la biblioteca.

• suport informatic a l'alumnat

05/09/18

Suport Informàtic a l'Alumnat-SIA

Es reanuda el Suport Informàtic a l'Alumnat presencialment el proper dilluns 10 de setembre.
    Recorda que sempre és operatiu virtualment via correu polsant sobre l'opció "Incidències Informàtiques" les 24 hores del dia.

Més info

• apren

03/09/18

Apren a fer el TFG i Apren a fer els treballs de classe

Ja està oberta la matrícula dels cursos APRÈNCI2 i APRÈNTFG per al pròxim curs acadèmic 2018-2019 (fins al 24 d'octubre).
    La matrícula s’ha de fer pel Portal de Serveis de l’estudiant
    Tens tota la informació en l’apartat matrícula d’aquest blog

Qualsevol dubte o problema pots contractar amb nosaltres ci2@uv.es

• Reloj horizontal

02/07/18

Horari d'obertura d'estiu

Obrim:
    juliol de 8.15 a 21.00 h., agost: 8.15 a 14.30 h., setembre amb l'horari habitual.
    El préstec tanca mitja hora abans.
    Tanquem:
    els dissabtes de juliol i agost,  del 6 al 24 d'agost tots dos inclosos, a setembre l'1 dissabe i 17 dilluns per la festivitat d'obertura de curs.

• suport informatic a l'alumnat

18/06/18

Suport Informàtic a l'Alumnat-SIA

L'ajuda des del SIA de la UV de forma presèncial s'nterromp el 15 de juny. Es reanudarà al inici de curs a setembre de 2018.

El servei continua operatiu de forma virtual sense restricció d'horari de sol·licitud, via correu polsant sobre l'opció "Incidències Informàtiques" les 24 hores del dia.

Més info

• clau d'obertura

18/05/18

Obertura extraordinària 24 h.

Obrim 24 h. des del 14 de maig fins al 29 de juny a les 21.00 h.
    Recordeu que durant els rangs d'horari no habitual:
     -no hi ha servei de préstec a domicili durant l'horari extraordinari, només durant l'horari habitual,
     -la sala 15 roman tancada.

Altres sales d'estudi d'accés lliure, sense carnet, l'horari de les quals és l'habitual (no 24 hores):
      Campus Blasco Ibáñez
         -1ª planta de les Facultats de Geografia i Història, i Filologia, Trad. i Interpret.
         -3a. planta de la Facultat de Medicina: només de dilluns a divendres!!
      Altres llocs:
        -Sala Thesaurus a la Biblioteca Històrica.