Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • apren

03/09/18

Apren a fer el TFG i Apren a fer els treballs de classe

Ja està oberta la matrícula dels cursos APRÈNCI2 i APRÈNTFG per al pròxim curs acadèmic 2018-2019 (fins al 24 d'octubre).
    La matrícula s’ha de fer pel Portal de Serveis de l’estudiant
    Tens tota la informació en l’apartat matrícula d’aquest blog

Qualsevol dubte o problema pots contractar amb nosaltres ci2@uv.es

• Reloj horizontal

02/07/18

Horari d'obertura d'estiu

Obrim:
    juliol de 8.15 a 21.00 h., agost: 8.15 a 14.30 h., setembre amb l'horari habitual.
    El préstec tanca mitja hora abans.
    Tanquem:
    els dissabtes de juliol i agost,  del 6 al 24 d'agost tots dos inclosos, a setembre l'1 dissabe i 17 dilluns per la festivitat d'obertura de curs.

• suport informatic a l'alumnat

18/06/18

Suport Informàtic a l'Alumnat-SIA

L'ajuda des del SIA de la UV de forma presèncial s'nterromp el 15 de juny. Es reanudarà al inici de curs a setembre de 2018.

El servei continua operatiu de forma virtual sense restricció d'horari de sol·licitud, via correu polsant sobre l'opció "Incidències Informàtiques" les 24 hores del dia.

Més info

• clau d'obertura

18/05/18

Obertura extraordinària 24 h.

Obrim 24 h. des del 14 de maig fins al 29 de juny a les 21.00 h.
    Recordeu que durant els rangs d'horari no habitual:
     -no hi ha servei de préstec a domicili durant l'horari extraordinari, només durant l'horari habitual,
     -la sala 15 roman tancada.

Altres sales d'estudi d'accés lliure, sense carnet, l'horari de les quals és l'habitual (no 24 hores):
      Campus Blasco Ibáñez
         -1ª planta de les Facultats de Geografia i Història, i Filologia, Trad. i Interpret.
         -3a. planta de la Facultat de Medicina: només de dilluns a divendres!!
      Altres llocs:
        -Sala Thesaurus a la Biblioteca Històrica.

• diversitat de sabates

17/05/18

Raconet: expo "D'identitats i sexualitats"

Avui comença l'exposició "D'Identitats i sexualitats" coincidint amb el dia internacional contra l'homofòbia, amb documents al voltant de la transsexualitat, la bisexualitat, l'homosexualitat o la teoria queer, entre altres.

També avui té lloc la I Jornada de Recerca i Formació LGTB+ a la Facultat de Filologia.

Hem organitzat esta mostra conjuntament amb el programa "Diversitats" de la Universitat de València i el Col·lectiu Lambda.
    Ací tens els títols exposats a la biblioteca.

• martell de manteniment

05/05/18

Problemes tècnis amb els préstecs

Durant les últimes setmanes, el programa de gestió de biblioteques ha tingut alguns problemes tècnics. Una vegada solucionats, si detecteu qualsevol incidència amb els vostres préstecs en "El meu compte" contacteu per "La Bibliotec@ respon" o als taulells de préstec.

Lamentem totes les molèsties ocasionades.