Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • diversitat de sabates

17/05/18

Raconet: expo "D'identitats i sexualitats"

Avui comença l'exposició "D'Identitats i sexualitats" coincidint amb el dia internacional contra l'homofòbia, amb documents al voltant de la transsexualitat, la bisexualitat, l'homosexualitat o la teoria queer, entre altres.

També avui té lloc la I Jornada de Recerca i Formació LGTB+ a la Facultat de Filologia.

Hem organitzat esta mostra conjuntament amb el programa "Diversitats" de la Universitat de València i el Col·lectiu Lambda.
    Ací tens els títols exposats a la biblioteca.

• martell de manteniment

05/05/18

Problemes tècnis amb els préstecs

Durant les últimes setmanes, el programa de gestió de biblioteques ha tingut alguns problemes tècnics. Una vegada solucionats, si detecteu qualsevol incidència amb els vostres préstecs en "El meu compte" contacteu per "La Bibliotec@ respon" o als taulells de préstec.

Lamentem totes les molèsties ocasionades.

• Logo de Mendeley

14/04/18

Mendeley Institutional en la Universitat de València

Hem subscrit la versió institucional de Mendeley per a tots els membres de la UV.
     Mendeley és un programari d'escriptori i web produït per Elsevier per gestionar referències y cites bibliogràfiques, compartir treballs d'investigació, descobrir dades de recerca i col·laborar en línia.
        La versió institucional ofereix: espai personal fins a 100 GB, emmagatzematge per a grups fins a 100 GB, nombre il·limitat de grups i fins a 100 membres per grup. Més información en aquest enllaç.

• Cabina de la planta 3ª amb la pantalla

21/03/18

Nova pantalla de TV a una de les sales de treball en grup

La biblioteca ha instal·lat una pantalla de TV a una de les sales/cabines de treball en grup de la planta 3ª, concretament a la cabina nº 3. S'hi pot connectar qualsevol dispositiu al cable HDMI anclat a la pantalla per tal de visionar material per a treballar en grup.
    No requereix comandament a distància.

• Façana del mercat Colon amb falleres

09/03/18

Biblioteca tancada per Falles i Pasqües

La biblioteca romàn tancada des del 15 al 20 de març, i des del 29 de març al 9 d'abril, tots inclosos per les Falles i les Pasqües. Disculpeu les molèsties.
    Altres biblioteques obertes en:
         - Falles
         - Pasqües

Dissabtes tancants (excepte en periodes 24h.):
    20 de gener;    17, 24 i 31 de març;    7 d'abril;    tots els de juliol i agost;    1 de setembre;    6 i 13 d'octubre;   8, 22, 29 de decembre;    4 de gener de 2019

• Dones pioneres

09/03/18

Dones pioneres: nou Raconet

Des d'avui i fins al mes de maig, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats mostrarà una nova exposició amb el títol "Dones pioneres", on exposarem obres relacionades amb dones precursores de la història en diferents camps com ara la ciència, la política, la defensa dels drets civils, etc.