Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Biblioteca Humanitats
  • Cabina de la planta 3ª amb la pantalla

21/03/18

Nova pantalla de TV a una de les sales de treball en grup

La biblioteca ha instal·lat una pantalla de TV a una de les sales/cabines de treball en grup de la planta 3ª, concretament a la cabina nº 3. S'hi pot connectar qualsevol dispositiu al cable HDMI anclat a la pantalla per tal de visionar material per a treballar en grup.
    No requereix comandament a distància.

• Façana del mercat Colon amb falleres

09/03/18

Biblioteca tancada per Falles i Pasqües

La biblioteca romàn tancada des del 15 al 20 de març, i des del 29 de març al 9 d'abril, tots inclosos per les Falles i les Pasqües. Disculpeu les molèsties.
    Altres biblioteques obertes en:
         - Falles
         - Pasqües

Dissabtes tancants (excepte en periodes 24h.):
    20 de gener;    17, 24 i 31 de març;    7 d'abril;    tots els de juliol i agost;    1 de setembre;    6 i 13 d'octubre;   8, 22, 29 de decembre;    4 de gener de 2019

• Dones pioneres

09/03/18

Dones pioneres: nou Raconet

Des d'avui i fins al mes de maig, el Raconet de la Biblioteca d'Humanitats mostrarà una nova exposició amb el títol "Dones pioneres", on exposarem obres relacionades amb dones precursores de la història en diferents camps com ara la ciència, la política, la defensa dels drets civils, etc.
  • Literature Online

03/03/18

Noves suscripcion: LION, LIteratura anglesa ONline, Wiley e-libros i revistes-e de Taylor&Francis

Literature Online (LiOn), és una eina en línia per a literatura anglesa i estadounidense. Està en continu creixement, inclou una colecció de més de 350.000 treballs sobre poesia (a partir del 600 fins l'actualitat), drama (1280-1915) i prosa (1500-1900) americana i anglesa. Inclou a més a més crítica literària i referències a articles, monografies, biografies dels 1000 autors més estudiats, llocs web i revistes (moltes a texto complet), així com textos guies per a estudiants. Recentement s'han afegit filmacions de poetes contemporanis llegint els seus treballs. És un recurs que creua la font primària (els textos originals) y secundària.
    Gran part del seu contingut està disponible gratuitament al Projecte Gutenberg.
    Guia d'ús     Exemples de cerques     Més material

Wiley Online Library és una colecció multidisciplinar de llibres electrònics d'aquesta editorial, als que per Trobes+ s'accedeix a títols tan interessants com ara: Handbook of Translation and Cogintion, A Companion to Ancient Greece and Rome on Screen, The Handbook of Linguistics 2ed., A Companion to Wittgenstein, etc.

Taylor&Francis és una colecció de revistes electròniques d'humanitats i ciències socials a les que s'accedeix també al text complet via Trobes+

• Enrique Rambal

28/02/18

Documental sobre Rambal i el teatre valencià

Dijous pròxim, 1 de març a les 12h., al Saló d'Actes de la Facultat de Geografia i Història, es projectarà l'audiovisual Enrique Rambal. Noms propis. Entrada lliure.

Es tracta d'un documental -de 52 minuts de durada- de caràcter biogràfic que narra els principals fets i èxits de l'actor, director, productor i empresari de teatre el valencià Enrique Rambal. En aquest documental, al costat de la figura del personatge, es revelen aspectes poc o gens coneguts del teatre valencià de la primera meitat del segle XX.

El documental compta amb la dramatització del personatge que interpreta l'actor: Diego Braguinsky i amb les intervencions de reconeguts experts investigadors com: Anaclet Pons, Jaume Lloret, Rodolf Sirera, a més de la seva biògrafa: Francisca Ferrer. Es completa la visió de la personalitat de Rambal amb l'opinió de grans figures de l'escena actual com són: Emilio Gutiérrez Caba i José Sacristán.

• guanya un ipad4

26/02/18

Ajuda’ns a millorar i potser guanyes un iPad

Des d'avui 26 de febrer fins al 13 d’abril de 2018 s’obri el període per a omplir “l’enquesta d’opinió i satisfacció dels estudiants, del personal docent i investigador i del personal d’administració i serveis amb el Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València”. Rebràs un correu amb l’enllaç per a contestar l’enquesta. Per a nosaltres és molt important conèixer la teua opinió. Ajuda'ns a millorar contestant-la.

Si ets estudiant, pots participar en el sorteig d’un iPad mini 4 128 GB, si ets PAS o PDI pots participar en el sorteig de 10 blocs de notes Cross només contestant l’enquesta.

Gràcies per la teua participació.

Les bases del sorteig de l’iPad mini 4 128 GB es publicaran en breu.