BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

  • cabines

    12/11/24

    Noves cabines d´estudi en grup

    Reobrim i ampliem el nombre de cabines d'estudi en grup. Tota la informació sobre el procediment de reserva en aquesta pàgina.

  • llaç negre

    04/11/24

    Biblioteques UV obertes

    Es comunica que les biblioteques UV obriran, a partir de dilluns, amb l’horari habitual, excepte la Sala de Farmàcia de Burjassot.
    Es prega estar atent a les nostres xarxes socials per mantindre’s informat en cas que hi haja canvis sobrevinguts per les circumstàncies actuals.

  • Tancament general

    29/10/24

    Alerta nivell 3, suspensió general de l'activitat universitària

    Se suspén, en tots els campus i  instal·lacions de la UV, l'activitat universitària (docent, administrativa, investigadora i cultural)

    Podeu visualitzar en qualsevol moment el nivell d’emergència declarat a la Universitat de València seguint aquest enllaç:
    www.uv.es/rectorat/emergencies/nivell.pdf
    També es pot seguir la situació d’emergències a la Comunitat Valenciana a través de la web d’112-CV de la Generalitat Valenciana: http://www.112cv.gva.es/es

     

  • Logo clarivate

    16/10/24

    Sessions de formació de Clarivate

    ¡¡¡ SUSPÈS PER LES CONDICIONS METEOROLÒGIQUES, PRÒXIMAMENT AVISAREM DE LA NOVA DATA !!!

    Sessions de formació impartides per Clarivate 29 d'octubre de 2024

    El Servei de Biblioteques i Documentació de la UV i Clarivate han organitzat quatre sessions de formació dirigides a tots els membres de la comunitat universitària UV :
    29 d'octubre de 2024
    Lloc: Aula LIP5 de la Facultat de Psicologia. Campus de Blasco Ibáñez

    • 11.00-12.15 h. Fonts primàries en humanitats a la UV T'agradaria explorar les humanitats des d'una perspectiva única? En aquesta sessió es desentranyaran històries de pirates i el teatre de Shakespeare, utilitzant fonts primàries com a brúixola. S´explicaran tècniques de cerca per a localitzar i filtrar documents rellevants.
    • 12.30-13.45 h. Fonts avançades per a salut i psicologia a la UV Vols esprémer al màxim les plataformes Health i Psycinfo en la plataforma ProQuest? En aquest taller es faran revisions efectives per a maximitzar l'mpacte de la teua escriptura acadèmica. Descobreix com traure el màxim rendiment del teu temps i aprofita els recursos de la teua universitat.
    • 14.30-15.15 h. Fonts secundàries per a humanitats i ciències socials Et sents perdut en les revisions sistemàtiques? No saps per on començar? En només una hora aprendràs trucs i metodologies per a millorar les cerques i obtenir els millors resultats.
    • 15.30-17.00 h. AVON Sabies que pots accedir a obres de Shakespeare, vídeos de programació i notícies del món en una sola plataforma? Amb AVON vídeo en línia aprendràs a interactuar amb els vídeos per a utilitzar-los en la docència. Si ets professor, podràs saber com crear interaccions i preguntes d'avaluació mentre visualitzen el contingut. A més, sabràs com traure el màxim profit d'aquesta plataforma i millorar les cerques i filtres.

    Instruccions matrícula 
    Automatricula

  • dissabtes

    30/09/24

    Obrim els dissabtes!!!

    A partir del 5 d’octubre, per tal de respondre a les necessitats dels nostres usuaris, ampliem el nostre horari d’obertura.

    Ara podràs vindre a la Biblioteca també els dissabtes en horari de 9 a 13:45.

    Confiem que aquesta novetat tinga el vostre acolliment favorable.

  • Aneca sexenios

    20/09/24

    Servei Suport+Indicis per a la convocatori de Sexennis 2024-2025

    Des del pròxim 1 d’octubre fins el 13 de desembre de 2024, les biblioteques UV començaran a oferir de nou el Servei Suport+Indicis de cara a la  convocatòria de sexennis 2024-2025.

    L’objectiu és ajudar el personal investigador de la Universitat de València, proporcionant-li dades objectives sobre l’índex de qualitat de les seues  publicacions científiques (mètriques i cites).

     

    Les condicions generals del servei seran les següents:


    1. La persona sol·licitant triarà un màxim de set publicacions, abans d’enviar les referències bibliogràfiques mitjançant el formulari a la Biblioteca  per al seu anàlisi. L’elecció de les publicacions que la Biblioteca  analitzarà és responsabilitat de la persona sol·licitant.
    2. Cal omplir tantes sol·licituds com trams d’investigació que es volen  demanar, amb un màxim de set publicacions per sol·licitud.
    3. La Biblioteca analitzarà només les publicacions ordinàries (excepte les  patents) que ANECA considera avaluables segons convocatòria l’Ordre de 2 de desembre de 1994.
    4. La Biblioteca elaborarà i lliurarà a la persona sol·licitant un informe en PDF amb els indicis de qualitat de cadascuna de les referències. Les dades aportades s’ajusten als criteris exigits a la convocatòria de ANECA per a cada camp científic.
    5. L’elecció definitiva de les publicacions científiques presentades a la  ANECA és responsabilitat de l’investigador.

     

    Per a més informació: https://links.uv.es/6KEFzzp