BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

La Biblioteca de Ciències Socials actualitza l'eina “On publicar” per als investigadors de la seua àrea

• 16 de setembre de 2022
Ciències Socials

L’eina «On publicar» destinada als investigadors de Ciències Socials, s’ofereix ja actualitzada amb la informació corresponent als JCR 2021.

«On publicar» ofereix informació que pot ajudar en el procés de selecció d’una revista: factor d’impacte, quartil i posició dins de la categoria dels JCR. Com a dada principal, indiquem si la revista exigeix o no el pagament de taxes de processament d’article (APC) o si aquest pagament està bonificat pels acords transformatius subscrits per la Universitat de València. També oferim la política d’autoarxiu de la revista extreta de SHERPA/RoMEO.

Com a novetat, enguany incloem la tipologia d’accés obert de la revista (Diamond, Gold, Hybrid, Bronze) i si l’editor exigeix el pagament de taxes d’enviament (submission fees). També hem ampliat les categories dels JCR analitzades, de 24 a 28.

En total, s’han analitzat més de 2500 títols, tots enllaçats al nostre catàleg, la qual cosa permet comprovar que el Servei de Biblioteques i Documentació té en catàleg la pràctica totalitat de les revistes incloses en els JCR.

Recordem als nostres investigadors que trobaran la informació sobre les revistes incloses en els acords transformatius en els seus registres del catàleg Trobes. Aquesta informació està disponible per a totes les àrees d'investigació. Es pot veure un exemple en aquest enllaç.

Qualsevol dubte sobre suport a la investigació podeu adreçar-lo a La Biblioteca Respon.