GIUV2018-436
El Grup d'I+D MarkAp-UV coordinat per la investigadora Prof. Dra. Inés Kuster Boluda, està format per un equip d'investigadors pertanyents a l'àrea de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. El seu principal objectiu és la investigació en diversos sectors relacionats amb el Màrqueting i la implantació i desenvolupament de metodologies noves en escenaris reals empresarials.
- El grupo realiza investigaciones de marketing encaminadas tanto al ambito academico como al ambito empresarial
- Comportament del consumidor.Anàlisi de les diferents etapes del procés de compra del client final, amb especial incidència en la modelització de la decisió de compra i les variables internes i/o externes que influeixen sobre aquesta decisió.
- Màrqueting estratègic.Investigació en l'àmbit de diverses estratègies de màrqueting, d'orientació al mercat i en màrqueting de relacions, estratègies fora de línia i en línia.
- Màrqueting i noves tecnologies.Ús de noves tecnologies en l'àmbit del màrqueting (Internet, xarxes socials, telefonia mòbil, TV interactiva, etc.).
- Investigaciò de mercats en camps específics.Investigació de mercats, qualitativa i quantitativa, per a donar resposta a diverses problemàtiques en diferents camps d'actuació (turisme, serveis, etc.).
Nom | Caràcter de la participació | Entitat | Descripció |
---|---|---|---|
INES KUSTER BOLUDA | Director-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
JOAQUIN ALDAS MANZANO | Membre | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
CRISTINA ARAGONES JERICO | Membre | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
NATALIA MELANIA VILA LOPEZ | Col·laborador-a | Universitat de València | Catedràtica/Catedràtic d'Universitat |
MARIA ASUNCION HERNANDEZ FERNANDEZ | Col·laborador-a | Universitat de València | Titular d'Universitat |
PEDRO CANALES RONDA | Col·laborador-a | Universitat de València | Prof. Permanent Laboral Ppl |
ELISABET MORA PEREZ | Col·laborador-a | Universitat de València | Ajudant Doctor/a |
FRANCISCO SARABIA SÁNCHEZ | Col·laborador-a | Universidad Miguel Hernández de Elche | catedràtic-a d'universitat |
MARIA ISABEL LLUCH DIAGO | Col·laborador-a | Universitat de València | Personal Investigador |
- Otras actividades de consultoría de gestión empresarial.
- Comercialització i Investigació de Mercats
- procés de compra, comportament de consum, decisió de compra
- estrategias de marketing, segmentación y posicionamiento, marketing de relaciones y fideiización
- Internet, social media, mobil marketing, gasificación
- investigació qualitativa, estudis quantitatius, experimentació