Màrqueting aplicat al comportament del consumidor - MarkAp

Referència del grup:

GIUV2018-436

 
Descripció de l'activitat investigadora:

El Grup d'I+D MarkAp-UV coordinat per la investigadora Prof. Dra. Inés Kuster Boluda, està format per un equip d'investigadors pertanyents a l'àrea de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. El seu principal objectiu és la investigació en diversos sectors relacionats amb el Màrqueting i la implantació i desenvolupament de metodologies noves en escenaris reals empresarials.

 
Pàgina Web:
 
Objectius cientificotècnics:
  • El grupo realiza investigaciones de marketing encaminadas tanto al ambito academico como al ambito empresarial
 
Línies d'investigació:
  • Comportament del consumidor.Anàlisi de les diferents etapes del procés de compra del client final, amb especial incidència en la modelització de la decisió de compra i les variables internes i/o externes que influeixen sobre aquesta decisió.
  • Màrqueting estratègic.Investigació en l'àmbit de diverses estratègies de màrqueting, d'orientació al mercat i en màrqueting de relacions, estratègies fora de línia i en línia.
  • Màrqueting i noves tecnologies.Ús de noves tecnologies en l'àmbit del màrqueting (Internet, xarxes socials, telefonia mòbil, TV interactiva, etc.).
  • Investigaciò de mercats en camps específics.Investigació de mercats, qualitativa i quantitativa, per a donar resposta a diverses problemàtiques en diferents camps d'actuació (turisme, serveis, etc.).
 
Components del grup:
Nom Caràcter de la participació Entitat Descripció
INES KUSTER BOLUDADirector-aUniversitat de ValènciaCatedràtica/Catedràtic d'Universitat
Equip d'investigació
JOAQUIN ALDAS MANZANOMembreUniversitat de ValènciaCatedràtica/Catedràtic d'Universitat
CRISTINA ARAGONES JERICOMembreUniversitat de ValènciaProf. Permanent Laboral Ppl
NATALIA MELANIA VILA LOPEZCol·laborador-aUniversitat de ValènciaCatedràtica/Catedràtic d'Universitat
MARIA ASUNCION HERNANDEZ FERNANDEZCol·laborador-aUniversitat de ValènciaTitular d'Universitat
PEDRO CANALES RONDACol·laborador-aUniversitat de ValènciaProf. Permanent Laboral Ppl
ELISABET MORA PEREZCol·laborador-aUniversitat de ValènciaAjudant Doctor/a
FRANCISCO SARABIA SÁNCHEZCol·laborador-aUniversidad Miguel Hernández de Elchecatedràtic-a d'universitat
MARIA ISABEL LLUCH DIAGOCol·laborador-aUniversitat de ValènciaPersonal Investigador
 
CNAE:
  • Otras actividades de consultoría de gestión empresarial.
 
Estructura associada:
  • Comercialització i Investigació de Mercats
 
Paraules clau:
  • procés de compra, comportament de consum, decisió de compra
  • estrategias de marketing, segmentación y posicionamiento, marketing de relaciones y fideiización
  • Internet, social media, mobil marketing, gasificación
  • investigació qualitativa, estudis quantitatius, experimentació